اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گامی دیگر برای به‌سازی بزرگترین فضای ورزشی البرز:

اختصاص اعتبار 14 میلیارد ریالی به مجموعه انقلاب کرج

خبرگزاری فارس: معاون فنی و مهندسی اداره‌کل ورزش و جوانان استان البرز از اختصاص 14 میلیارد ریال اعتبار برای به‌سازی و محوطه‌سازی مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج خبر داد.

اختصاص اعتبار 14 میلیارد ریالی به مجموعه انقلاب کرج

محسن جمالپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج افزود: به دنبال پیگیری‌های اداره‌کل ورزش استان و با هدف اجرای کامل طرح به‌سازی و تقویت امکانات مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی اعتباری بالغ بر 14 میلیارد ریال برای این امر اختصاص داده شده و قرار است این اعتبار تا نیمه نخست اسفندماه ابلاغ شود.

وی در ادامه تصریح کرد: با جذب این اعتبار عملیات محوطه‌سازی، فضای سبز مجموعه و تقویت نور محیطی و نور سالن 2 هزار و 500 نفری انقلاب انجام خواهد شد، ضمن آنکه طرح ایجاد جاده تندرستی و ست‌های ورزشی مربوط به آن نیز اجرا خواهد شد.

*نصب دوربین مداربسته برای افزایش ضریب امنیت

معاون فنی و مهندسی اداره‌کل ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه با جذب اعتبار مذکور بسیاری از مشکلات مجموعه در حوزه امنیتی نیز حل خواهد شد تصریح کرد: وسعت 24 هکتاری مجموعه انقلاب و عدم کنترل مناسب بر روی تردد و امنیت آن موجب شده، هر ساله آسیب‌هایی را از این بخش ببینیم که بر این اساس به زودی مجموعه انقلاب به دوربین‌های کنترل مجهز و ضریب امنیتی آن به حد بسیاری افزایش خواهد یافت.

*رفع ایرادات برای میزبانی از بازی‌های مهم

جمالپور اذعان داشت: از ابتدای پاییز امسال عملیات به‌سازی ورزشگاه انقلاب آغاز شده و حال با تخصیص این بودجه می‌توانیم مجموعه را برای میزبانی از بازی‌های مهم آینده آماده کنیم.

وی در پایان گفت: برای حل مشکلات بزرگترین مجموعه ورزشی البرز تلاش‌های بسیاری صورت گرفته است که امیدواریم با تلاش بیشتر مسئولان و با حسن نیتی که از سوی مسئولان ذی‌ربط سراغ داریم، هر چه سریع‌تر مشکلات این فضای ورزشی مرتفع شده و به شهروندان خدمات‌دهی نماید.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول