اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یک گام تا حماسه‌ای دیگر- 2

حجت‌الاسلام معبودی: حلقه انحرافی مورد پذیرش نظام و مردم نیست

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: حلقه انحرافی مورد پذیرش جامعه، نظام و مردم نیست.

حجت‌الاسلام معبودی: حلقه انحرافی مورد پذیرش نظام و مردم نیست

حجت‌الاسلام علی معبودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی با شعار نه شرقی و نه غربی همه معادلات نظام جهانی را برهم ریخت و با شخصیت بخشی و کرامت بخشی حقیقی به مردم ایران گفتمان جدیدی بر اساس ارزش‌های اسلامی ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه ملت ایران با پیروزی انقلاب اسلامی از یک ملت تحقیر شده در حال حاضر به الگوی مسلمانان جهان تبدیل شده است، افزود: انقلاب اسلامی نیازمند استقامت و پایداری ملت ایران است تا این درخت تنومند ثمره خود را به جهان ارائه کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به ضرورت حضور مردم در صحنه بیان داشت: انتخابات مجلس شورای اسلامی از صحنه‌های حضور مردم محسوب می‌شود، که دشمنان نظام در طول 33 سال گذشته همواره همه تلاش خود را برای حضور کمرنگ مردم در صحنه به کار بسته‌اند.

وی با بیان اینکه هر چه قدر حضور مردم در انتخابات پر رنگ باشد، کمک بزرگی به ملت‌های مظلوم و ستمدیده جهان است، خاطرنشان کرد: همه مردم با وجود مشکلات باید در صحنه انتخابات حضور داشته و در کنار انقلاب اسلامی ثابت کنند که یاور انقلاب بوده و در این راه گام بر می‌دارند.

حجت‌الاسلام معبودی با اشاره به حضور گروه‌ها و احزاب مختلف در عرصه انتخابات خاطرنشان کرد: حلقه انحرافی که هیچ گاه توان جریان سازی نداشته است و نخواهد داشت نیز گروه اندکی و شناخته شده‌ای برای ملت ایران است که در زمان مناسب پاسخ خود را از مردم خواهند شنید.

وی تصریح کرد: با توجه به بصیرت و هوشیاری بالای مردم، این حلقه چندان میدانی برای حضور نداشته و چون نظام اسلامی بر پایه آموزه‌های دینی شکل گرفته و با حضور مردم در صحنه تقویت شده است و مجالی برای حضور چنین حلقه‌هایی را در انتخابات نمی‌دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه هر ویروس آلوده‌ای که وارد پیکره نظام شود از سوی مردم پس‌زده می‌شود، خاطرنشان کرد: حلقه انحرافی مورد پذیرش جامعه، نظام و مردم نیست.

وی با اشاره به اینکه نظام تدابیر لازم را در خصوص حلقه انحرافی دارد، تصریح کرد: با توجه به ساختار نظام و حضور همیشگی مردم در صحنه این حلقه توان عرض اندام در جامعه را ندارد.

حجت‌الاسلام معبودی خاطرنشان کرد: مردم با حضور در پای صندوق‌های رای و انتخاب افراد اصلح، اگر چه این حلقه با تغییر چهره و ظاهرسازی در انتخابات حضور داشته باشد، جواب دندان شکنی به این افراد می‌دهند.

وی بیان داشت: انقلاب اسلامی شجره طیبه‌ای است که هر روز شکوفاتر از گذشته شده و ظهور جریان‌های جدید در انتخابات نشان از آزادی و وجود ظرفیت‌های لازم در نظام است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه مردم در حال حاضر به رشد و بلوغ سیاسی رسیده‌اند، یادآور شد: وجود جریان‌ها و افراد جدید مورد پذیرش نظام موجب بالندگی آن می‌شود.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول