اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکمیلی/

تمام مدارس نوبت صبح گرگان تعطیل شد

خبرگزاری فارس: از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان تمام مدارس مقاطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه نوبت صبح در شهرستان گرگان بر اثر بارش برف تعطیل اعلام شد.

تمام مدارس نوبت صبح گرگان تعطیل شد

عیسی پایین‎محلی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: با توجه به مسابقات علمی کاربردی و مدارس پیش‎دانشگاهی، هنرستان فنی‌وحرفه‎ای، کار و دانش و مراکز پیش دانشگاهی باز است.

وی تصریح کرد: بر اثر بارش شدید برف در استان گلستان تمام مدارس کوهستانی شرق استان نیز تعطیل اعلام شد.

دوره‎های ابتدایی و راهنمایی شیفت صبح شهرهای گرگان و شهرهای شرق استان شامل علی‎آبادکتول، گنبدکاووس، رامیان، آزادشهر، گالیکش، کلاله، مراوه‎تپه و آزادشهر تعطیل اعلام شد.

در شهرهای غرب استان شامل کردکوی، بندرگز، آق‎قلا، بندرترکمن و گمیشان به علت بارش برف کمتر تمام مدارس در مقاطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان دائر است. هم‌اکنون راه‌های سه محور کوهستانی و برف‎گیر استان گلستان به علت بارش سنگین برف و کولاک مسدود است.

محور جنگل گلستان به خراسان شمالی با اطلاع حوزه استان خراسان‎شمالی مسدود اعلام شد.

همچنین محور کوهستانی آزادشهر به شاهرود با اعلام پلیس راه شاهرود و محور توسکستان به شاهرود بر اثر بارش برف مسدود است.

گفتنی است بارش برف موجب قطعی برق شش روستای استان گلستان شامل چهار روستا در شهرستان مینودشت، یک روستا در رامیان و یک روستا در شهرستان کردکوی شده است.

هم‌اکنون از سوی فرمانداری‎های استان، ماموران پلیس راه، ماموران هلال‎احمر، ماموران راهداری و اورژانس 115 خدمات‌رسانی به جا ماندگان مناطق برف‎گیر استان در حال انجام است.

بر اساس پیش‎بینی اداره کل هواشناسی استان گلستان در سطح شهرهای استان برف 10 تا 20 سانتیمتر بوده و در مناطق کوهستانی به 40 تا 50 سانتیمتر خواهد رسید.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول