اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با افزایش گرد و خاک

مدارس اهواز تعطیل شد

خبرگزاری فارس: در پی تداوم گرد و خاک شدید در اهواز و برخی شهرهای دیگر استان خوزستان فرمانداری اهواز مدارس نوبت عصر را تعطیل اعلام کرد.

مدارس اهواز تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، بعد از وقفه‌ای چند هفته‌ای پدیده مخرب گرد و غبار باز هم شهرهای استان خوزستان را فرا گرفت و مدارس بعد از ظهر شهرستان اهواز را به تعطیلی کشاند.

به دنبال افزایش گرد و خاک که از ساعات اولیه امروز در استان آغاز شده است، همه مدارس مقاطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان نوبت بعد از ظهر امروز در مرکز خوزستان تعطیل اعلام شد.

به‌ دلیل افزایش میزان غلظت ذرات معلق در هوای شهرهای استان خوزستان و آلودگی هوا، مدارس ابتدایی، راهنمایی و متوسطه در نوبت‌های صبح و بعد از ظهر روز یک‌شنبه تعطیل است، مدارس آبادان نیز امروز از سوی فرمانداری این شهرستان تعطیل اعلام شده است.

از صبح تاکنون مرتباً بر شدت گرد و غبار شهرهای خوزستان افزوده شد و زندگی عادی مردم استان را مختل کرد به گونه‌ای که گرد و غبار و بوی تند آن به داخل منازل و اتاق مدارس و ادارات نیز نفوذ کرده، ضمن اینکه مثل همیشه هیچ اخطاری پیش از این به مردم برای آمادگی مقابله با خطرات این پدیده اعلام نشده است.

در نوبت قبل، 20 آذرماه امسال مدارس خوزستان به علت بدی هوا و آلودگی جوی ناشی از گرد و خاک تعطیل شده بود.

هنوز اطلاعاتی درباره میزان شاخص آلودگی از سوی دستگاه‌‌های متولی از جمله اداره‌کل حفاظت محیط زیست، ستاد حوادث غیر مترقبه و ... اعلام نشده است.

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول