اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش دماوند:

35 درصد مدارس دماوند ‏فرسوده است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند گفت: 35 درصد مدارس نقاط مختلف شهرستان دماوند دارای سازه‏ای با بافت فرسوده و ناامن است.

35 درصد مدارس دماوند ‏فرسوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران سیدقاسم حسینی صبح امروز در جمع فرهنگیان شهرستان دماوند اظهار داشت: امید است تا در سایه تلاش‏های مسئولان امر محرومیت‏زدایی در شهرستان دماوند تداوم یابد.

وی ادامه داد: در حال حاضر امور آموزشی شهرستان دماوند در مباحث زیرساختی نیازمند عنایت ویژه‏ای است تا همکاران با سهولت بیشتری به تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم اسلامی مبادرت ورزند.

حسینی مسئولان مدارس شهرستان دماوند را به رعایت دستورالعمل‏های ابلاغی توصیه کرد و افزود: همکاران در سطح مدارس در راستای اعمال دستورالعمل‏ها و برنامه‏های ابلاغی اهتمامی ویژه داشته باشند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند تصریح کرد: سند بنیادین آموزش و پرورش یکی از این دستورالعمل‏های قابل اجراست.

وی با اشاره به مشکلات سبک و سیاق گذشته آموزشی یادآور شد: نحوه پیشین نظام آموزشی به عنوان سیستمی وارداتی مشکلات ما را رفع نکرد.

حسینی ادامه داد: سند بنیادین آموزشی کشور در پنج سال و با هم‏فکری نزدیک به 600 کارشناس حوزه و دانشگاه کشور تدوین شده است‏.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند اضافه کرد: باید این سند به طور کامل مورد مطالعه فرهنگیان قرار گیرد چراکه تاکید آن بیشتر بر جنبه‏های تربیتی دانش‏آموزان است.

وی در زمینه دوره‏های حفظ قرآن در مدارس شهرستان دماوند خاطر نشان کرد: همه مدارس ما باید با نور کلام‏الله مجید معطر و مزین شوند.

حسینی تصریح کرد: ثبت‏نام نزدیک به 4 هزار نفر از دانش‏آموزان و فرهنگیان نقاط مختلف شهرستان دماوند صرفا توقعات در سطوح کمی را برآورده ساخته است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند اضافه کرد: باید علاوه بر ارتقای سطح کمی این مهم، به سطح کیفی آموزش قرآن کریم در مدارس نیز توجه وافری داشت.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول