اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گتوند:

مردم در انتخابات دشمن را مأیوس می‌کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار گتوند با تأکید بر فراهم آوردن شرایط برای حضور پررنگ مردم در انتخابات، گفت: دشمن در روز 12 اسفند با برگزاری انتخاباتی پرشور و رقابتی مأیوس خواهد شد.

مردم در انتخابات دشمن را مأیوس می‌کنند

قدرت‌الله امانی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گتوند تأکید کرد: در عرصه انتخابات حضور مردم کفایی نیست بلکه حضور هر چه بیشتر باشد بهتر است و به این دلیل باید کوشید تا مردم در عرصه انتخابات حضوری گسترده و فعال داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی نمادی از رقابت سالم در جمهوری اسلامی است، افزود: مردم در عرصه انتخابات حضور دارند و خود انتخابات را برگزار می‌کنند و به این دلیل شور و اشتیاق برای حضور مردم در عرصه انتخابات بسیار زیاد است.

امانی‌پور با تأکید بر اینکه بستر لازم برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در گتوند مهیا شده است، تأکید کرد: شرایط برای حضور مردم در عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی مهیا است و مشکلی در این‌باره وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: در سطح شهرستان گتوند برای انتخابات مجلس شورای اسلامی 73 شعبه اخذ رأی دایر می‌شود و اعضای شعب انتخاباتی باید نهایت دقت را داشته باشند تا روند انتخابات با صحت برگزار شود.

به گفته این مقام مسئول، در شهرستان گتوند یک‌ هزار و 200 نفر کار اجرایی انتخابات را برعهده دارند.

نماینده دولت در شهرستان گتوند با اشاره به لزوم حضور حداکثری در انتخابات افزود: امسال انتخابات حساسی را پیش رو داریم و باید تلاش کنیم تا با حضور باشکوه مردم در انتخابات، مشت محکم دیگری بر دهان استکبار جهانی زده شود.

وی با تأکید بر بی‌طرفی عوامل اجرایی انتخابات تصریح نمود: عوامل اجرایی انتخابات اعم از مسئولان هیئت‌ها و سایر بخش‌ها، هم‌چنین مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با بی‌طرفی کامل، امانت‌داری را رعایت کرده و در صیانت از آرای مردم کوشا باشند.

امانی‌پور خاطرنشان کرد: نظارت زیادی بر امور انتخاباتی در شهرستان گتوند وجود دارد و از نظر امنیتی نیز احاطه کاملی بر مسائل وجود دارد.

وی افزود: برگزاری انتخابات در این حوزه انتخابیه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و همه دستگاه‌های اجرایی در برگزاری انتخاباتی سالم و رقابتی تلاش کنند.

امانی‌پور تأکید کرد: انتخابات مظهر مردم‌سالاری در نظام جمهوری اسلامی است و باید تلاش کرد تا هیچ خدشه‌ای به سلامت انتخابات وارد نشود، همان‌گونه که در دوره‌های قبل انتخابات در کشور نیز چنین بوده است.

حوزه انتخابیه شهرستان گتوند به عنوان حوزه انتخابیه فرعی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های شهرستان شوشتر و گتوند فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول