اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

دشمنان با تحریم اقتصادی آب در هاون می‌کوبند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی با تحریم‌های متعدد اقتصادی ایران در حقیقت آب در هاون می‌کوبند و به یقین باد درو می‌کنند.

دشمنان با تحریم اقتصادی آب در هاون می‌کوبند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فرد عصر امروز در گردهمایی فرماندهان بسیج ادارات و کارخانجات شرکت گاز اردبیل، اظهار داشت: آمریکا به تحریم‌ها و فشارهای عجولانه‌ای روی آورده است که نتیجه‌ای جز ضربه زدن به خود آنها وجود ندارد و به یقین دشمنان این نظام از کرده خود پشیمان و نگران هستند.

وی با یادآوری اینکه ملت ایران بدون توجه به تحریم‌ها و فشارهای سلطه‌گران راه مقتدر خود را عزت‌مندانه ادامه می‌دهد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران امروز به الگوی تمام عیار جهان اسلام و حتی کشورهای آزادیخواه تبدیل شده و این حرکت به یقین شاکله نظام کفر را به لرزه در می‌آورد.

کاملی‌فرد به دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی نظیر پیشرفت‌های هسته‌ای، پژوهش‌ها و فناوری‌های جدید، نظام سایبری، تولید داروهای متعدد و پیشرفت‌های بهداشتی یادآور شد و خاطرنشان کرد: این دستاوردها حاصل خون شهدا، مجاهدت امام راحل و رهبری فرزانه انقلاب و پشتیبانی ملت در 33 سال گذشته است که همه را به حیرت انداخته است.

این مسئول از نقشه‌های شوم دشمن به قصد کم رنگ جلوه دادن حضور مردم در صحنه به ویژه انتخابات مجلس را بیان کرد و ادامه داد: دشمنان با تحریم‌های اقتصادی ایران سعی می‌کنند مردم را نسبت به انقلاب بدبین نشان دهند در حالی که مردم غیور ایران اسلامی با پیشرفت‌های غرورآفرین و دشمن‌شکن در راهپیمایی 22 بهمن و حضوری پرشور در انتخابات پیش رو ثابت می‌کنند که پشتیبان مقام ولایت هستند.

وی این پشتیبانی و پایبندی به آرمان‌های امام راحل را افتخارآفرین برای ادامه مسیر نهضت حسینی و خمینی توصیف کرد و بیان داشت:‌ همه این حرکت‌ها نقشه شوم و پلید استکبار جهانی را خنثی و آنها را در رسیدن به مقاصدشان ناکام می‌گذارد.

به گزارش فارس، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل با دعوت از مردم برای حضور پرشور در انتخابات 12 اسفند اضافه کرد: هدف ما برگزاری انتخابات پرشور و شرکت حداکثری مردم در صحنه آرام است تا با آگاهی و بصیرت کامل و انتخاب افراد اصلح شاهد شکل‌گیری مجلس کارآمد و توانا باشیم.

کاملی‌فرد در ادامه گفت: اختلال و کارشکنی‌های متعدد استکبار جهانی در عزم و اراده ملت برای حضور عظیم و گسترده در انتخابات هیچ خللی ایجاد نکرده بلکه این حضور سلامت بیش از پیش انتخابات را تضمین می‌کند.

وی افزود: در روز 12 اسفند آثار جدیدی از بی‌ثمر بودن تحریم‌های نفتی ایران با اراده آهنین مردم مشخص شده و به یقین این تحریم‌ها برای ایران بازی دو سر برد و برای غرب بازی شکست خورده از قبل تعریف شده است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول