اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

یادواره 361 شهید در زاهدان برگزار شد

خبرگزاری فارس: امروز با حضور جمع کثیری از خانوا ه شهدا، یادواره 361 شهید تیپ تکاور 110 سلمان فارسی در زاهدان برگزار شد.

یادواره 361 شهید در زاهدان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، فرمانده نیروی زمینی تیپ تکاور 110 سلمان فارسی امروز در مراسم برگزاری یادواره 361 شهید تیپ تکاور 110 سلمان فارسی در زاهدان اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا در جامعه ما خوشبختانه به یک فرهنگ تبدیل شده است لذا باید این برنامه‌ها به بهترین شکل اجرا شود تا نسل جوان جامعه با رشادت‌های شهدا، ایثارگران و رزمندگان به خوبی آشنا شوند.

امان‌الله گشتاسبی افزود: امروز باید با برگزاری اینگونه یادواره‌ها، یاد و خاطره شهیدان را گرامی بداریم و از آرمان‌ها و ارزش‌های آنان در هشت سال دفاع مقدس تجلیل به عمل آوریم.

وی بیان کرد: برگزاری این یادواره‌ها موجب ترویج بهتر و بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت در بین مردم به ویژه نسل جوان جامعه می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی تیپ تکاور 110 سلمان فارسی با بیان اینکه حماسه شجاعت‌ها و رشادت‌های شهدا در دوران جنگ زبانزد است عنوان داشت: لشکر 41 ثارالله همیشه جمع کثیری از رزمندگان خود را از این استان سلحشور و دلاور در اختیار داشت و حماسه‌های بی‌نظیری را در هشت سال دفاع مقدس از خود به یادگار گذاشتند تا امروز با یادآوری دلاوری‌های آن بزرگواران، نسل جوان ما سرافرازتر از همیشه در مقابل دشمنان بایستند.

گشتاسبی تصریح کرد: با توجه به اینکه بخش اعظمی از خانواده‌های معظم شهدا مربوط به تیپ تکاور 110 سلمان فارسی است به همین منظور، یادواره 361 شهید شهرستان زاهدان و زابل را برگزار کرده‌ایم.

فرمانده نیروی زمینی تیپ تکاور 110 سلمان فارسی حضور در اینگونه یادواره‌ها را امری مهم و ارزشمند دانست و گفت: امروز بر خود می‌بالیم که شما خانواده‌های معظم شهدا از زابل و زاهدان در این مراسم با شکوه شرکت کرده‌اید و از تمامی علاقمندان و ارداتمندان به شهدای عزیز نیز تقدیر و تشکر می‌شود.

وی با بیان اینکه این یادواره‌ها به صورت سالانه در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود افزود: تاکنون برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی برای خانواده‌های شهدا در این تیپ برگزار شده است و امیدواریم این روند همچنان با برنامه‌های بهتری استمرار یابد.

در ادامه مراسم، شعری متناسب با مراسم توسط فرزند یکی از شهدای این تیپ برای حاضران قرائت شد.

در پایان مراسم از تمامی خانواده‌های معظم شهدا نیز در این یادواره به رسم یادبود تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول