اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش مجموعه نیروهای انتظامی چهارمحال و بختیاری

45 تن برنج و 5 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: 45 تن برنج قاچاق و بیش از 5 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق با تلاش مجموعه نیروهای انتظامی این استان کشف و ضبط شد.

45 تن برنج و 5 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عبدالرضا آقاخانی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: تعامل مردم با پلیس شاخصه اصلی تأمین کننده امنیت در جامعه به‌شمار می‎رود، برهمین اساس است که امروز به‌واسطه تعامل گسترده مردم این استان با حافظان امنیت و رویکرد جامعه محور نیروی انتظامی امنیت در چهارمحال و بختیاری را به نظاره نشسته‌ایم.

وی با اشاره به لزوم اجرایی شدن نظم و امنیت در جامعه، افزود: نیروی انتظامی مکلف است تا از تمامی توان و ظرفیت‌های موجود خود در راستای برقراری و حفظ نظم و امنیت، استفاده کند.

آقاخانی با تأکید بر اینکه بدون تردید برقراری امنیت، افق روشنی را در بخش‌های مختلف استان، به ارمغان خواهد آورد، گفت: اصلی‌ترین نیاز جامعه امنیت است که با تأمین آن، جامعه روال عادی خود را طی ‌می‌کند و در صورت بروز هر ناامنی این روال عادی در جامعه از بین می‌رود.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: امنیت فرآیندی بسیار پیچیده است که تمام جامعه و تعاملات اصلی مردم را در آن به خود معطوف می‌کند و در این راستا باید بکوشیم تا با برقراری امنیت به طور کامل، آرامش و آسودگی را به مردم استان هدیه کنیم.

آقاخانی با بیان اینکه پلیس نماد و سمبل قانون‌مداری و شهروند نمونه در یک شهر محسوب می‌شود، تصریح کرد: تمام عوامل پلیس موظف به ارائه خدمات به مردم با حفظ احترام و شأن انسانی افراد هستند.

وی برقراری امنیت اجتماعی و اخلاقی را از وظایف نیروی انتظامی در کنار برقراری نظم و انضباط اجتماعی دانست و افزود: مأموران نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و انجام مأموریت‌های محوله با تلاش شبانه‌روزی و با بهره‌گیری از امکانات و تجهیزات به موفقیت‌های چشمگیری نائل شده‌اند.

آقاخانی با تاکید بر ضرورت مشارکت مردم در برقراری نظم و امنیت اجتماعی، افزود: در حوزه تعاملی پلیس و مردم، نظم و امنیت مطلوب و پایدار بدون مشارکت جدی و مسئولیت‌پذیری آحاد جامعه، میسر نخواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری اجرای طرح های انتظامی و ترافیکی را در راستای افزایش ضریب امنیتی در سطح جامعه بسیار مؤثر دانست و گفت: اجرای این طرح‌ها که با همکاری و تعامل گسترده مردم اجرا می شود ، محیط را برای مجرمان و مخلان نظم و امنیت بیش از پیش ناامن خواهد کرد.

وی در ادامه از کشف 45 تن برنج خارجی قاچاق در شهرستان بروجن از توابع این استان خبر داد و گفت: در بازرسی صورت گرفته از خودروهای عبوری از محور بروجن 45 تن برنج خارجی قاچاق، کشف و ضبط شد.

آقاخانی همچنین از کشف بیش از 5 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در این استان خبر داد و گفت: در بازرسی‌های صورت گرفته، 5 هزار و 300 نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش 84 میلیون و 784 هزار ریال، کشف و ضبط شد.

وی خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول