اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آستارا خبر داد

کشف یک تن ذغال چوب قاچاق در آستارا

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آستارا از کشف بالغ بر یک تن ذغال چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد.

کشف یک تن ذغال چوب قاچاق در آستارا

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا نادر خورسند ظهر امروز در جلسه انتظامی این شهرستان از کشف اموال مسروقه در لاهیجان توسط پلیس آستارا خبر داد و اظهار داشت: پس از وقوع یک فقره سرقت از داخل خودرو در شهر لاهیجان، فردی با تماس تلفنی با مال‌باخته اظهار می‌دارد که مدارک شما در دست بنده است و برای تحویل آن به شهرستان آستارا مراجعه کنید.

وی ادامه داد: مال‌باخته به محض مراجعه به آستارا مراتب را به پلیس آگاهی این شهرستان اطلاع داد.

 به گفته این مسئول ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدام‌های پلیسی فرد حامل مدارک مسروقه را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند و پس از تحویل مدارک به مال‌باخته، متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

وی با اشاره به کشف بیش از یک تن ذغال چوب قاچاق در آستارا بیان داشت: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی سه راهی قلعه در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه نیسان که در حال تردد از مسیر اردبیل به آستارا بود مشکوک شدند و نسبت به توقف خودرو اقدام کردند.

خورسند اضافه کرد: ماموران انتظامی پس از توقف خودروی مورد نظر آن را مورد بازرسی قرار داده و موفق به کشف بیش از یک تن ذغال چوب قاچاق شدند.

وی با بیان اینکه کشف این مقدار قاچاق منجر به دستگیری فرد متهم شد خاطر نشان کرد: یک فرد متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی معرفی شده است.

فرمانده انتظامی آستارا با تصریح بر اینکه رانندگان آستارایی در هفته گذشته بیش از 17 میلیون تومان جریمه شدند ابراز داشت: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان آستارا در هفته گذشته یک‌هزار و یک مورد تخلف رانندگی به مبلغ 17 میلیون و 910 هزار تومان اعمال قانون شدند که 88 مورد آن تخلف حادثه‌ساز بوده است.

وی ابراز داشت: تعداد 72 دستگاه موتورسیکلت و 33 دستگاه خودرو به دلیل عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و همچنین ایجاد آلودگی صوتی و مزاحمت برای عابران و شهروندان توقیف شدند.

انتهای پیام/خ۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول