اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار فارس:

فضای قاچاق در فارس ناامن و پرخطر می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس گفت: امیدواریم پیش از اقدامات گسترده دستگاه‌های قضایی و انتظامی، قاچاقچیان دست از این اقدام شوم بردارند، چرا که فضا برای آنان بسیار ناامن و پرخطر می‌شود.

فضای قاچاق در فارس ناامن و پرخطر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، کمال فیروزآبادی صبح امروز در جلسه مشترک کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز فارس، با اشاره به پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: امروز به اهدافی که امام خمینی (ره) در انقلاب ترسیم کرده‌اند رسیده‌ایم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس با تأکید بر برنامه‌ریزی برای استفاده از ظرفیت بازارهای خارجی به ویژه بازار کشورهای منطقه برای ایجاد رقابت اقتصادی و با اشاره به بی‌اثر بودن تحریم‌های 33 ساله کشورهای استعمارگر افزود: تولیدات داخلی ایران برای دفاع مشروع از نظام و مردم کافی است.

وی چشم‌انداز 20 ساله جمهوری اسلامی ایران را یکی از سندهای مهم کشور دانست و ابراز داشت: باید تمام دستگاه‌ها در زمینه اقتصادی جهادگونه در میدان کار و خدمت حاضر شوند و از پیشرفت‌های ارزنده کشور در زمینه‌های مختلف محافظت و نگهداری کنیم.

معاون سیاسی  امنیتی استاندار فارس با اشاره به اهمیت مصرف تولیدات داخلی و نام‌گذاری «هفته حمایت از مصرف کالای ایرانی در سبد خانواده» با تقدیر از اقدامات کمیته فرهنگی و تبلیغات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز این استان گفت: در فرهنگ‌سازی تأکید بر این باشد که با خرید کالای داخلی ضمن حمایت از کارگر ایرانی و تقویت تولیدکننده داخلی، به اشتغال جوانان کمک می‌کنیم و در این راستا تولیدکننده باید با افزایش کیفیت کالاهای خود امکان رقابت بین مصرف‌کنندگان داخلی و بازارهای خارجی و مصرف‌کنندگان خارج از کشور را به دست آورد و به توسعه رفاه و اشتغال کشور کمک کند.

فیروزآبادی ورود کالای قاچاق را سم مهلک برای اقتصاد کشور دانست و با اخطار به قاچاقچیان ابراز امیدواری کرد که باید در راستای عزت و پیشرفت کشور و استمرار فعالیت‌های اقتصادی تلاش کرد و ما امیدواریم پیش از اقدامات گسترده دستگاه‌های قضایی و انتظامی، قاچاقچیان دست از این اقدام شوم بردارند، چراکه فضا برای آنان بسیار ناامن و پرخطر می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس با اشاره به قوانین جدید قاچاق کالا و ارز خاطر نشان کرد: قوانین بسیار قوی و به روز است، هر کس وارد میدان قاچاق کالا و ارز و قاچاق‌فروشی شود، به یقین آسیب جدّی می‌بیند.

در ادامه این جلسه محمد زارع‌پور دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان فارس ضمن تشریح اقدامات کمیسیون به نامگذاری هفته «حمایت از مصرف کالای ایرانی در سبد خانواده» اشاره کرد و ضمن تشریح اقدامات مؤثر فرهنگی در سطح این استان، از تداوم این ویژه برنامه‌ها در سراسر استان پهناور فارس خبر داد.

این جلسه با ارائه گزارش اقدامات کمیته فرهنگی و تبلیغات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان فارس و مدیران کل دستگاه‌ها پایان یافت.

انتهای پیام/غ10/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول