اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد دایمی تسهیلات سفر آذربایجان‌شرقی خبر داد

نظارت 20 اکیپ بر مجموعه‌های گردشگری آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد دایمی تسهیلات سفر آذربایجان‌شرقی گفت: به منظور ارائه بهترین خدمات ممکن از سوی اماکن گردشگری و رفاهی استان در ایام سفرهای نوروزی بیش از 20 اکیپ نظارتی ویژه بر عملکرد مجموعه‌های رفاهی و گردشگری استان نظارت می‌کنند.

نظارت 20 اکیپ بر مجموعه‌های گردشگری آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی، تراب محمدی در آیین آغاز اعزام اکیپ ویژه نظارت این اداره کل افزود: این اکیپ ویژه علاوه بر نظارت دائمی در طول سال، در ایام نوروز به طور مستمر و شبانه‌روزی فعالیت اماکن رفاهی را رصد می‌کنند.

وی اظهار داشت: اکیپ نظارتی ویژه نوروز از ابتدای اسفندماه سال‌جاری تا 15 فروردین سال 91 به صورت محسوس و نامحسوس در تمام سطح استان و جاده‌های بین‌راهی آذربایجان‌شرقی فعال خواهد بود.

وی، تشکیل اکیپ ویژه نظارت را از برنامه‌های ستاد تسهیلات سفر استان عنوان کرد و گفت: این اکیپ برای کیفیت‌بخشی به خدمات مسافرتی گردشگران تشکیل شده است.

دبیر ستاد دائمی تسهیلات سفر استان تصریح کرد: در تمام سال به خصوص در ایام نوروز و تابستان به علت حساسیت ویژه این روزها ناشی از حجم بالای مسافران ورودی به استان، مسئولان تاسیسات گردشگری باید در خدمات گردشگری خود بسیار دقت کنند.

محمدی یادآور شد: مجموعه‌های مورد نظارت توسط این اکیپ شامل هتل‌ها، مهمانسراها، مجتمع‌های بین‌راهی، غذاخوری‌ها، آژانس‌های مسافرتی و کمپ‌های گردشگری سطح استان و جاده‌ها می‌شود.

وی اظهار داشت: همه ساله شاهد افزایش گردشگر در آذربایجان‌شرقی هستیم که این امر ضرورت توجه به تاسیسات گردشگری را بیش از پیش مهم می‌کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، روند جذب گردشگر در استان را با توجه به آمار به دست آمده صعودی عنوان کرد و یادآور شد: در نوروز سال 90 شاهد 30 درصد افزایش پذیرش گردشگر در استان نسبت به مدت مشابه سال پیش از آن بودیم.

محمدی با تاکید بر توسعه روند مرمت و افزایش احداث جاذبه‌های توریستی و گردشگری تصریح کرد: در سال‌جاری بیش از 200 اثر تاریخی مرمت و 20 موزه احداث و یا بازسازی شده است که در خدمت گردشگران نوروزی برای بازدید خواهد بود.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول