اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت 2 روز انجام شد

برگزاری همایش ملی گردشگری، اقتصاد و بازاریابی در زابل

خبرگزاری فارس: دبیر برگزاری این همایش گفت: نخستین همایش ملی گردشگری،اقتصاد و بازاریابی به مدت دو روز و به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل برگزار شد.

برگزاری همایش ملی گردشگری، اقتصاد و بازاریابی در زابل

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل به نقل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل، زهرا شریفی نیا اظهارداشت: تعداد 583 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شد و پس از بررسی و داوری مقالات، تعداد 60 مقاله به صورت سخنرانی، 50 مقاله به صورت پوستر و 15مقاله به صورت چاپ چکیده انتخاب شد.

معاون پژوهشی واحد زابل در ادامه افزود: ارائه مقالات به صورت همزمان  و در سه سالن مجزا صورت گرفت.

وی بیان داشت: در پایان مقاله خانم سمیه ادیب فرهنگ با عنوان"توسعه یک مدل یک پارچه زنجیره تأمین در صنعت گردشگری با تکیه بر زیرساخت‌های آن"، مقاله وحید شفیعی پور با عنوان "تحلیل راهکارهای توسعه صنعت گردشگری کشورهای اسلامی (ایران)" و مقاله آقای رامین محبوبی با عنوان "برآورد تابع تقاضای گردشگری داخلی و سنجش حساسیت‌های قیمتی و درآمد خانوارهای گردشگر شهرستان مشهد" و مقاله آقای دکتر سیامک باقریان با عنوان "حفظ جنگل و حیات وحش با ایجاد منطقه حفاظت شده در بخش بشارت (جنوب الیگودرز)" به عنوان مقالات برتر معرفی و لوح سپاس و تندیس همایش را دریافت کردند.

وی بازدید از نمایشگاه صنایع دستی و آثار هنری منطقه سیستان را که در این دانشگاه برپاشده بود و همچنین بازدید از موزه سیستان و اماکن تاریخی منطقه را از برنامه‌های جنبی این همایش برشمرد.

انت‌های پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول