اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست آموزش و پرورش کرمان:

594 کلاس برای پایه ششم نیاز داریم

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: برای اجرای نظام آموزشی جدید به 594 کلاس درس نیاز داریم.

594 کلاس برای پایه ششم نیاز داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ابراهیم شیخ‌بهایی بعد از ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش استان کرمان اظهار داشت: مرحله اول تغییر نظام آموزشی در سند تحول بنیادین، افزایش دوره‌ ابتدایی به شش سال است.

وی بیان داشت: در این راستا استان کرمان نیاز به 2 هزار و 12 کلاس برای دوره ششم دارد که فعالیت‌های انجام شده به 594 مورد کاهش یافته است.

شیخ‌بهایی با اشاره به اینکه برای تأمین کلاس‌های پایه ششم ابتدایی کار گروه‌های مختلفی تشکیل شده است، عنوان کرد: تعدادی از مدرسه‌ها به دلیل در اختیار داشتن اتاق‌های غیر ‌آموزشی مشکلی در زمینه تأمین کلاس‌های پایه ششم ندارند.

وی تصریح کرد: برخی مدرسه‌ها نیز احتمال داده شد که دانش‌آموزان آنها به غیر انتفاعی‌ها هدایت شوند.

شیخ‌بهایی‌ خاطرنشان کرد: برای مدرسه‌های در حال ساخت نیز نقشه‌ها براساس شش پایه تحصیلی تغییر داده شد که حجمی از مشکلات را کاهش می‌دهد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان ابراز داشت: با همت سازمان نوسازی و دیگران می‌توان فضاهای آموزشی موجود را ساماندهی کرد و هزینه‌ها را تا حد زیادی پایین آورد.

شیخ‌بهایی با درخواست حمایت همه جانبه استانداری از اجرای سند جدید نظام آموزشی گفت: ابلاغیه‌ای به همه فرمانداران برای ساماندهی فضاهای آموزشی داده شود تا در نهایت سرعت بتوان این کار را پیش برد.

وی با تقدیر از دانش‌آموزان و فرهنگیان در خلق حماسه‌ای دیگر در راهپیمایی 22 بهمن ماه بیان داشت: فرهنگیان استان کرمان برای حضور همه جانبه در انتخابات 12 اسفند ماه با توجه به هجمه‌های دشمن اعلام آمادگی کرده‌اند و امیدواریم بار دیگر شاهد حضور حداکثری و ثبت افتخاری دیگر در کارنامه ملت ایران باشیم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول