اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال تحصیلی آینده

2900 دانش آموز ملایری وارد پایه ششم ابتدایی می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار ملایر گفت: در سال تحصیلی آینده بیش از 2 هزار و 900 نفر در شهرستان ملایر وارد پایه ششم ابتدایی می‌شوند.

2900 دانش آموز ملایری وارد پایه ششم ابتدایی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حسن خیریانپور ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ملایر اظهار کرد: آموزش و پرورش به عنوان زیربنای علم و فرهنگ در جامعه است و سند تحول بنیادین بعد از سال‌ها تحقیق و بررسی کارشناسان می‌تواند تحولات عظیمی در نظام آموزشی ایجاد کند و منشأ خیر و برکات زیادی باشد.

وی افزود: در سال تحصیلی آینده بیش از 2 هزار و 900 نفر در شهرستان ملایر وارد پایه ششم ابتدایی می‌شوند و 222 کلاس باید برای این تعداد دانش‌آموز باید مهیا شود.

فرماندار ملایر ادامه داد: 112 معلم نیز برای این پایه تحصیلی باید مهیا شود که برنامه‌ریزی‌های لازم در این راستا صورت گرفته و در حال انجام است.

وی افزود: هشت کلاس در شش مدرسه در روستاهای بخش مرکزی شهرستان دارای مشکل دارند و باید تدابیر لازم برای حل مشکل پایه ششم در این مدارس اندیشیده شود.

خیریانپور در ادامه به برگزاری جشن نیکوکاری اشاره کرد و گفت: در سال گذشته بالغ بر 145 میلیون ریال کمک نقدی و 233 میلیون ریال کمک غیر نقدی جشن نیکوکاری به دانش‌آموزان شده است.

وی ابراز داشت: در جشن عاطفه‌ها نیز بیش از 195 میلیون ریال کمک نقدی و 195 میلیون ریال نیز کمک غیر نقدی از جشن عاطفه‌ها به دانش‌آموزان کمک شده است.

فرماندار ملایر تصریح کرد: اقلامی که در جشن نیکوکاری به جمع‌آوری می‌شود باید در اسرع وقت بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شود.

وی در ادامه از توزیع 9 هزار اصله نهال در مدارس شهر ملایر و بخش‌های جوکار و سامن در هفته منابع طبیعی خبر داد و گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و ورود مسافران آموزش و پرورش باید تدابیر لازم را در این خصوص بیاندیشد و امکانات لازم را در این راستا مهیا کند.

خیریانپور گفت: آموزش و پرورش باید همگام با سایر نهادها و ادارات برنامه‌ریزی‌های لازم را در خصوص اجرای هر چه بهتر انتخابات و حضور حداکثری مردم مهیا کند.

 مدیر آموزش و پرورش ملایر نیز به عملکرد و موفقیت‌های آموزش و پرورش ملایر در بهمن ماه اشاره کرد و ابراز داشت: کسب مقام اول در امتحانات نوبت اول در پایه اول متوسطه و پیش‌دانشگاهی، کسب رتبه دوم استانی در پایه سوم متوسطه، مقام اول استانی در مسابقات ورزشی قهرمانی مدارس دخترانه و رشته شطرنج و قهرمانی پسران در بدمینتون سه دوره تحصیلی و کسب رتبه اول کشوری وبلاگ‌نویسی در موضوع نماز توسط فرهنگیان از این موفقیت‌ها بوده است.

علی تکلو برگزاری چندین نمایشگاه و همایش، اجرای برنامه‌های مختلف در دهه فجر و... را از دیگر عملکردهای آموزش و پرورش ملایر در بهمن ماه برشمرد.

وی از آمادگی تعدادی از مدارس و خانه معلم ملایر برای ایام نوروز خبر داد و گفت: تمهیدات لازم در این راستا اندیشیده شده است.

انتهای پیام/ش20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول