اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب کاروان راهیان نور

5000 بابلی به مناطق جنگی کشور اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار بابل گفت: اسفند ماه سال جاری 5 هزار بابلی در قالب کاروان راهیان نور به مناطق جنگی کشور اعزام می‌شوند.

5000 بابلی به مناطق جنگی کشور اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، محمد مهدوی ظهر امروز در جلسه ستاد پشتیبانی راهیان نور شهرستان بابل اظهار داشت: با توجه به ترفندهای پی‌درپی دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به ویژه در عرصه جنگ نرم و نیز لزوم مقابله جدی با این توطئه، اعزام کاروان راهیان نور به مناطق جنگی یکی از بارزترین مصادیق حرکت فرهنگی مقدس است که در سال‌های اخیر با استقبال چشمگیر خانواده‌ها به ویژه جوانان و نوجوانان روبه‌رو شده است.

رئیس ستاد راهیان نور شهرستان بابل با تأکید بر ضرورت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به قشر نوجوان و جوان و اعزام بار اولی‌ها به مناطق جنگی خاطرنشان کرد: نوجوانان و جوانان باید بدانند که دفاع مقدس چه بوده و مردم ایران طی هشت سال جنگ تحمیلی چه رشادت‌هایی انجام داده و در این راستا مسئولان باید در اعزام این عزیزان تلاش بیشتری داشته باشند.

مهدوی با تقدیر از همکاری و مشارکت دستگاه‌ها در اعزام کاروان راهیان نور به مناطق جنگی در سال گذشته تصریح کرد: در سال جاری با توجه به ابلاغ سهمیه 2 هزار و 100 نفری از سوی استان به شهرستان بابل، پیش‌بینی می‌شود با توجه به استقبال مردم بابل این تعداد به 5 هزار نفر نیز افزایش یابد.

وی بیان داشت: مدیران دستگاه‌ها و نهادها به منظور آمادگی لازم برای اعزام زائران به مناطق جنگی همت مضاعف کرده و در تامین امکانات و تجهیزات موردنیاز همکاری بیشتری در مقایسه با سنوات گذشته داشته باشند.

به گزارش فارس، ستاد راهیان نور شهرستان بابل در قالب 9 کمیته بهداشت، فرهنگی، پشتیبانی، اعزام، امنیت و اطلاعات، ترابری، اطلاع رسانی، نظارت و بازرس و تأمین نیروی انسانی فعالیت خود را آغاز کرده است.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول