اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور رفاه گردشگران آغاز شد

احداث دهکده توریستی در کلات

خبرگزاری فارس: عملیان اجرایی نخستین دهکده توریستی، تفریحی، گردشگری، اقامتی و رفاهی کوه‌نور در شهر کلات آغاز شد.

احداث دهکده توریستی در کلات

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه و عمران کلات، محمد غفاری معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی در عملیات اجرای این طرح، اظهار کرد: استفاده از معماری اسلامی در پروژه و توجه ویژه به نمادها و هویت دینی و مذهبی نشأت گرفته از بارگاه منور امام هشتم (ع) امری ضروری است.

علی‌اکبر داوودی سرمایه‌گذار منطقه نمونه گردشگری کلات به ویژگی‌های اینپروژه پرداخت و گفت: دهکده توریستی تفریحی، گردشگری، اقامتی و رفاهی کوه‌نور به منظور رفاه حال مردم کلات و گردشگران و زائران بارگاه منور حضرت رضا(ع) در زمینی به مساحت 4 هکتار و در محدوده خدماتی شهر کلات در ارتفاعات ضلع شمالی مشرف به عمارت خورشید احداث می‌شود.

وی افزود: در این پروژه امکاناتی نظیر سوئیت‌های اقامتی، رستوران، تالار پذیرایی، سالن همایش، بازی‌های محلی، آلاچیق و سیاه چادرهای نادری پیش‌بینی شده است.

داودی مدت اجرای پروژه را سه سال عنوان کرد و افزود: با اجرای شدن این پروژه امکان پذیرایی سالیانه بیش 30 هزار گردشگر و زائر از مشهد مقدس، کشور و جهان اسلام فراهم می‌شود.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول