اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف گسترش مشارکت اجتماعی

تریبون آزاد فردا میزبان جوانان اراکی است

خبرگزاری فارس: سرپرست حوزه معاونت اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی از برگزاری میزگرد جوانان و مشارکت اجتماعی فردا در اراک خبر داد.

تریبون آزاد فردا میزبان جوانان اراکی است

پیمان‌ عین‌القضاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: این تربیون با موضوع انتخابات و با حضور جوانان نخبه در عرصه‌های علمی، فرهنگی و ورزشی در سالن پنج مرداد اراک برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این نشست ضمن پرسش و پاسخ، پیرامون اهمیت مشارکت جوانان در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی بحث و تبادل نظر خواهد شد.

سرپرست حوزه معاونت اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی با اشاره به لزوم مشارکت جوانان در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی گفت: از آنجا که احیای فتنه 88 و دامن ‌زدن به شایعات از مهم‌ترین استراتژی‌های دشمنان برای مأیوس کردن مردم در زمینه شرکت در انتخابات است، حضور حداکثری مردم به ویژه جوانان می‌تواند تمام نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کند.

عین‌القضاتی ادامه داد: مردم باید با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های اخذ رأی اقتدار کشور را به جهانیان ثابت کنند و نشان دهند که با تمام توان در راه حفظ مصالح نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت قدم بوده و به آن وفا دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری نشست مبانی تحکیم خانواده خبر داد و بیان داشت: این برنامه هفتم اسفند ویژه زوج‌های جوان و با همکاری امور مساجد استان برگزار می‌شود.

عین‌القضاتی با اشاره به برنامه‌های دیگر این معاونت تا پایان سال گفت: برگزاری اردوی توانمندسازی تشکل‌های فرهنگی استان با اعزام جوانان به مشهد مقدس در روزهای 17 تا 21 اسفند ماه و برگزاری جشنواره بانوی دیار آفتاب به همت سازمان‌های مردم نهاد فعال در امور جوانان نیز از دیگر برنامه‌های این معاونت تا پایان سال جاری است.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول