اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ماهشهر:

برگزاری انتخاباتی باشکوه دشمنان نظام را مأیوس می‌سازد

خبرگزاری فارس: فرماندار ماهشهر گفت: برگزاری انتخاباتی آبرومند، عزتمند و باشکوه، دشمنان نظام را مأیوس می‌سازد.

برگزاری انتخاباتی باشکوه دشمنان نظام را مأیوس می‌سازد

منوچهر حیاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر در خصوص اهمیت شرکت و حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس پیش ‌رو اظهار کرد: ملت وفادار ایران اسلامی در طول سی و سه سال پس از انقلاب، همواره حضوری حماسی و اثرگذار در انتخابات داشته‌اند.

وی افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس همواره پشتوانه محکمی برای جمهوری اسلامی ایران بوده که این موضوع همواره مورد تأکیدات مقام معظم رهبری قرار گرفته است.

فرماندار ماهشهر تصریح کرد: ملت ایران به دلیل پایبندی به آرمان‌های انقلاب و تبعیت از امام راحل و مقام معظم رهبری همواره در صحنه‌های مختلف انقلاب با حضور خود پشتیبان نظام اسلامی بوده‌اند.

وی ادامه داد: یکی از عوامل مهمی که سبب می‌شود مردم ایران به مانند گذشته حضور پرشوری در انتخابات داشته باشند، مشاهده ویژگی‌های اخلاقی نظیر صداقت و راستگویی از نامزدهای انتخاباتی است.

حیاتی خاطرنشان کرد: مردم انتظار دارند که کاندیداهای مجلس با توجه به ظرفیت و توانمندی که دارند، با صداقت کامل به صحنه انتخابات وارد شوند.

وی افزود: همه تمهیدات لازم برای انتخاباتی پرشور و باشکوه که بتواند دشمنان ایران اسلامی را ناکام سازد، در منطقه پیش‌بینی شده است.

فرماندار ماهشهر با اشاره به اینکه باید برای برگزاری انتخاباتی آبرومند، عزتمند و باشکوه همه مسئولان شهرستان تلاش‌ خود را به کار ببندد و دشمنان نظام را مأیوس سازند، گفت: مجلس در نظام اسلامی از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است، بنابراین همه باید برای تشکیل مجلس ولایی، دارای تخصص و تعهد در صحنه حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات اقتدار بیشتر نظام اسلامی را به دنبال خواهد داشت، گفت: زمینه‌سازی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات از وظایف مهم مسئولان‌‌ دستگاه‌های اجرایی منطقه است.

انتهای پیام/صا10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول