اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مینوشهر:

رقابت سالم نامزدهای انتخابات منطبق با منافع ملی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه مینوشهر گفت: رقابت سالم نامزدهای انتخابات منطبق با منافع ملی است.

رقابت سالم نامزدهای انتخابات منطبق با منافع ملی است

حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: اقتدار و توانایی جمهوری اسلامی و اصالت پیام آن موجب طرفداری ملت‌ها از انقلاب اسلامی شده ‌است و باید در عرصه‌های مختلف به پیشرفت‌های بیشتری دست پیدا کنیم.

وی افزود: ترغیب مردم به شرکت پرشور در انتخابات از جمله این وظایف است زیرا حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال به جهانیان نشان داد که انتخابات چند روز آینده پرشور و دشمن‌شکن خواهد بود.

امام جمعه مینوشهر خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات از دید مجامع جهانی نیز پنهان نخواهد ماند زیرا دشمنان انقلاب در واقع دشمن اسلام، جمهوری و آزادی هستند و برای حضور کم‌رنگ مردم به تبلیغات گسترده روی آورده‌اند.

عادل‌پور با بیان اینکه در انتخابات باید رقابت سالمی وجود داشته باشد تصریح کرد: رقابت سالم نامزدهای انتخاباتی منطبق با منافع ملی ما است لذا همه گروه‌های معتقد به نظام اسلامی باید در انتخابات شرکت کنند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی دشمن برای مقابله با حضور مردم در انتخابات گفت: دشمنان برای حضور کم‌رنگ مردم متحد هستند، اما بصیرت و هوشیاری مردم که آخرین نمونه آن در راهپیمایی 22 بهمن نشان داده شد توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهد کرد.

امام جمعه مینوشهر با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری ایستادگی و حرکت رو به جلو ملت ایران در 28 سال گذشته را عامل عزت نظام اسلامی دانستند اظهار داشت: مردم در هر شرایطی در صحنه انتخابات حاضر می‌شوند و با حضور گسترده و حتی پرشورتر از سال‌های گذشته خود عزم و اراده و دل‌بستگی به انقلاب اسلامی ایران را به رخ جهانیان خواهند کشید.

عادل‌پور در پایان گفت: آن‌ دسته از افرادی که باید متوجه شوند ملت ایران از لحاظ عزم و اراده و دل‌بستگی به انقلاب در چه روحیه و وضعیتی قرار دارند، متوجه خواهند شد و به همین علت حضور در انتخابات بسیار مهم است.

انتهای پیام/صا20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول