اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان:

موضع‌گیری مقابل جریان انحرافی شاخصه کاندیداها باشد

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان گفت: موضع‌گیری مناسب در مقابل تمام جریان‌های انحرافی از شاخصه‌های انتخاب کاندیداها برای نمایندگی مجلس باشد.

موضع‌گیری مقابل جریان انحرافی شاخصه کاندیداها باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، عزیز پورعزیزی پیش از ظهر امروز در جمع فعالان سازمان‌های مردم‌نهاد گیلان به اهمیت مجلس در جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی با دیگر مجلس دنیا و حتی مجالس گذشته در کشور تفاوت‌های بنیادی دارد.

وی با بیان اینکه انتخاب نمایندگان مجلس دارای ویژگی‌هایی است، افزود: نمایندگان مردم در مجلس باید طبق مطالبات و خواسته‌های مردم و همچنین مصالح نظام تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی کنند.

پورعزیزی بر انتخاب آگاهانه و شناخت از کاندیداها تاکید کرد و گفت: رای دهندگان شرعاً، عقلاً و قانوناً باید در انتخاب افراد دقت لازم را داشته باشند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان رهنمودهای مقام معظم رهبری را ملاک انتخاب کاندیداها دانست و تصریح کرد: مردم باید به وظیفه خود عمل کرده و صالحان را روانه مجلس کنند.

وی با تاکید بر تلاش سازمان‌های مردم‌نهاد برای حضور حداکثری در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: سمن‌ها حق ندارند برای کاندیدای ویژه‌ای فعالیت انتخاباتی انجام دهند.

پورعزیزی به شاخصه‌ها و ویژگی‌های نمایندگان اصلح اشاره کرد و گفت: نمایندگان مجلس باید متعهد به مردم باشند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان اعتقاد و التزام عملی به ولایت فقیه را از شاخصه‌های کاندیداهای نمایندگی مجلس برشمرد و ابراز داشت: عدم تاثیرپذیری از گرایش‌ها، روحیه استکبار ستیزی، روحیه حفظ بیت‌المال و ساده‌زیستی از جمله ویژگی‌های نمایندگان اصلح است.

وی بر عدم وابستگی نمایندگان مجلس به کانون‌های قدرت تاکید کرد و بیان داشت: موضع‌گیری مناسب در مقابل تمام جریان‌های انحرافی باید از شاخصه‌های انتخاب کاندیداها برای نمایندگی مجلس باشد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول