اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش چایپاره خبر داد

آموزش فرد به فرد بی‌سوادان در چایپاره

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش چایپاره به آغاز اجرای طرح آموزش فرد به فرد بی‌سوادان در مرکز شهرستان اشاره کرد و گفت: این طرح در سطح روستاهای شهرستان در دو سال گذشته با موفقیت اجرا شد و پس از عید نوروز هم به اجرا در خواهد آمد.

آموزش فرد به فرد بی‌سوادان در چایپاره

به گزارش خبرگزاری فارس از چایپاره، حسن سید عبدالهی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش اظهار داشت: هم اکنون در این شهرستان 388 سوادآموز و 37 نفر به صورت تکمیلی در حال سوادآموزی هستند.

وی به آغاز اجرای طرح آموزش فرد به فرد بی‌سوادان در مرکز شهرستان اشاره کرد و گفت: این طرح در سطح روستاهای شهرستان در دو سال گذشته با موفقیت اجرا شد و پس از عید نوروز هم به اجرا در خواهد آمد.

این مسئول خاطرنشان کرد: چایپاره تنها شهرستانی است که در آن جشن ریشه‌کن شدن بی‌سوادی برگزار شده است لذا این مسئله به دلیل همکاری اقشار مختلف جامعه با سیستم آموزشی شهرستان همچنین با توجه مسئولان آموزش و پرورش آذربایجان غربی محقق شده است.

وی ادامه داد: شورای آموزش و پرورش چایپاره در سال تحصیلی گذشته در سایه تلاش‌ها و دلسوزی همه مسئولان پس از میاندوآب رتبه دوم شوراهای آموزش و پرورش استان را به خود اختصاص دهد که این امر با همدلی و همکاری شبانه‌روزی فعالان سیستم آموزشی محقق شده است.

این مسئول اضافه کرد: این شهرستان در چهار سال گذشته دو نوبت رتبه نخست و دو نوبت هم رتبه استانی کسب کرده است که امیدواریم این مسیر سراسر بالندگی و رشد همچنان ادامه پیدا کند و بیش از بیش به موفقیت‌های و دستاوردهای مختلف آن افزوده شود.

سیدعبدالهی کسب رتبه‌های ممتاز شورای آموزش و پرورش در ارتباط مستقیم با فعالیت‌های دانش‌آموزان دانست و خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی در این راستا نقش به‌سزایی ایفا کرده‌اند لذا بخشی از موفقیت‌های شورای آموزش و پرورش باید به آنها منتسب دانست.

مدیر آموزش و پرورش چایپاره در بخش پایانی سخنان خود به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: هم اکنون ملت بزرگ ایران در آستانه برگزاری یک انتخابات باشکوه قرار دارند که باید با حضور حداکثری خود برای جوانان و نوجوانان به الگو تبدیل شوند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول