اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان همدان برگزار می‌شود

10 همایش "روحانیت انقلابی، حضور حداکثری و مطالبه رهبری"

خبرگزاری فارس: معاون تهذیب و تبلیغ حوزه‌های علمیه استان همدان از برگزاری 10 همایش "روحانیت انقلابی، حضور حداکثری و مطالبه رهبری" در استان همدان خبر داد.

10 همایش "روحانیت انقلابی، حضور حداکثری  و مطالبه رهبری"

حجت‌الاسلام علی‌اصغر گرجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به پیش رو بودن انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در راستای افزایش بینش و نیز دعوت مردم به حضور حداکثری در این مهم، به همت حوزه‌های علمیه استان همدان از روز چهارشنبه سلسله همایش‌های انتخابات برگزار می‌شود.

وی افزود: بر اساس این برنامه، به ترتیب هر روز یک همایش شهرستانی با عنوان "روحانیت انقلابی،حضور حداکثری  و مطالبه رهبری" برگزار می‌شود.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه‌های علمیه استان همدان با بیان اینکه این همایش‌ها هر روز در یکی از شهرستان‌های همدان، برپا می‌شود، تصریح کرد: در برخی از روزها نیز به طور همزمان در دو شهرستان اجرای این همایش‌ها را شاهد خواهیم بود که در آن، افرادی از حوزه‌های علمیه خواهران، برادران و روحانیت آن شهرستان حضور دارند.

وی با بیان اینکه در همایش‌های "روحانیت انقلابی،حضور حداکثری و مطالبه رهبری"، سخنران‌های استانی نیز حضور پیدا می‌کنند، گفت: این افراد در این همایش‌ها علاوه بر مباحث انتخاباتی، منویات مقام معظم رهبری را در زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات بیان می‌کنند.

به گفته گرجی در راستای ترغیب مردم به حضور حداکثری در انتخابات در استان 60 نفر مبلغ به روستاهای فاقد روحانی استان اعزام می‌شوند که از مبلغان بومی استان هستند.

وی با بیان اینکه مبلغان حوزه‌های علمیه به هیچ عنوان کاندیدای خاصی را تبلیغ نمی‌کنند، متذکر شد: حوزه‌ علمیه همدان از هیچ کاندیدایی به صورت مشخص حمایت نمی‌کند اما مردم را به حضور حداکثری و انتخاب اصلح طبق معیارهایی که مقام معظم رهبری بیان فرمودند، ترغیب می‌کنند.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه‌های علمیه استان همدان در پایان با بیان اینکه در مجموع 10 همایش در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات برگزار می‌شود، تصریح کرد: بزرگترین همایش روز شنبه(ششم اسفندماه) در سالن فرهنگی ورزشی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با حضور طلاب و روحانیون شهرستان همدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول