اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خلیج فارس میزبان قاریان نور/74

تمبر اختصاصی مسابقات سراسری قرآن رونمایی شد

خبرگزاری فارس: همزمان با اختتامیه سی و چهارمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم در بندرعباس تمبر اختصاصی این مسابقات رونمایی شد.

تمبر اختصاصی مسابقات سراسری قرآن رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس مدیر کل پست هرمزگان عصر امروز در حاشیه مراسم اختتامیه مسابقات سراسری قرآن گفت: ایده اولیه طراحی و رونمایی از تمبر اختصاصی مسابقات سراسری قران کریم حدود دو ماه پیش از مسابقات در جلسات مقدماتی کمیته فرهنگی این مسابقات در استان هرمزگان شکل گرفت که پس از ارائه طرح اولیه از سوی دبیرخانه مسابقات، طرح نهایی را تکمیل و تمبر را طراحی کردیم.

عبدالعظیم ترابی ادامه داد: تمبر اختصاصی سی و چهارمین دوره مسابقات کشوری قران کریم در تیراژ یک هزار برگ و 16 هزار قطعه چاپ شده که امروز همزمان با مراسم اختتامیه برای ارائه به میهمانان مسابقات و همچنین کلکسیونرداران در اختیار دبیرخانه مسابقات قرار گرفت.

به گفته مدیر کل پست هرمزگان، این تمبر دارای ارزش معنوی، همچنین اعتبار پستی بین‌المللی و ارزش کلکسیونی است که می تواند به عنوان یک سفیر کوچک به همراه بسته‌های پستی به تمام نقاط جهان حتی کشورهای غربی نیز ارسال شود.

وی اضافه کرد: این تمبر به این دلیل برای هرمزگان اهمیت دارد که به مناسبت برگزاری مسابقات سراسری قرآن در این استان که برای نخستین بار انجام شد، طراحی و چاپ شده است.

مدیر کل پست استان هرمزگان با بیان اینکه قیمت روی تمبر 650 ریال درج شده، به تشریح مشخصات و جزییات ظاهری تمبر پرداخت و گفت: تصویر پشت زمینه تمبر شامل نمایی از دریا است  که به عنوان نماد هرمزگان و منطقه جنوب استفاده شده است.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول