اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر علمی همایش قرآن پژوهی خبر داد

برگزاری همایش قرآن پژوهی در زنجان

خبرگزاری فارس: دبیر علمی همایش قرآن پژوهی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: این همایش صبح فردا با حضور اساتید و قرآن پژوهان و به همت دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار می‌شود.

برگزاری همایش قرآن پژوهی در زنجان

زین‌العابدین صفوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: آئین گشایش همایش قرآن پژوهی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان صبح فردا برگزار می‌شود.

وی از ارائه 27 مقاله در همایش قرآن پژوهی به صورت سخنرانی خبر داد و افزود: 65 مقاله هم در این همایش به صورت پوستر ارائه می‌شود.

دبیر علمی همایش قرآن پژوهی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از حضور پنج تن از اساتید برجسته کشور در همایش قرآن پژوهی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان خبر داد و تاکید کرد: این اساتید در این همایش با ایراد سخنرانی مسائل قرآنی را به صورتی جامع بررسی می‌کنند.

وی محمد مهدی اصفهانی، محسن ناصری و جواهری را از جمله اساتیدی اعلام کرد که در همایش قرآن پژوهی زنجان جدیدتریم دستاورهای تحقیقاتی خود را در زمینه قرآن پژوهی ارائه می‌دهند.

صفوی ساعت و زمان برگزاری همایش قرآن پژوهی را هشت صبح تا 13 روزهای دوم، سوم و چهارم اسفند ماه اعلام کرد و گفت: زمان بازدید از نمایشگاه عکس و پوستر نیز بعد از ظهرها خواهد بود.

وی اضافه کرد: همایش در سالن بین‌المللی روزبه که در جنب بیمارستان آیت‌الله موسوی قرار دارد، برگزار می‌شود.

دبیر علمی همایش قرآن پژوهی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به شرکت اساتید مجرب دانشگاه در همایش قرآن پژوهی تصریح کرد: شرکت کنندگان در همایش امتیاز بازآموزی هم دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: همایش قرآن پژوهی با همکاری معاونت‌های پژوهشی و دانشجویی، فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان برگزار می‌شود.

صفوی با اشاره به اینکه ریاست همایش قرآن پژوهی را رحیم سروری رئیس دانشگاه علوم پزشکی بر عهده دارد، افزود: آذر آوازه هم دبیر اجرایی همایش است.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول