اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی دانشگاه شهید محلاتی قم:

حضور مردم در انتخابات دشمنان را رسوا می‌کند

خبرگزاری فارس: عضو هیئت علمی دانشگاه شهید محلاتی قم گفت: حضور مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی دشمنان را رسوا می‌کند.

حضور مردم در انتخابات دشمنان را رسوا می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار مهدی نظرپور در ستاد انتخابات این شهرستان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران از پیروزی تا 33 سال حماسه‌سازی سه بحران را پشت سر گذاشته است.

وی تلاش برای پیروزی انقلاب، تحمیل جنگ هشت ساله و تثبیت و نهادینه کردن نظام را سه بحران سپری شده انقلاب عنوان کرد.

این مسئول مردم را مهم‌‌ترین رکن تثبیت دستاوردهای انقلاب در حیات 33 ساله انقلاب برشمرد و گفت: تثبیت، حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب از جمله مسایل مهم انقلاب اسلامی است که به پشتوانه مردم به ثمر نشسته است.

وی حضور مردم در انتخابات ایران را یکی از راه‌های حفظ و انسجام انقلاب برشمرد و گفت: در 33 سال از حیات انقلاب اسلامی 32 انتخابات در کشور برگزار شده و مردم با مشارکت خود حماسه‌ای عظیم را خلق کرده‌اند.

نظرپور حضور مردم در صحنه‌های سرنوشت‌ساز کشور را یکی دیگر از راه‌های تثبیت انقلاب دانست و افزود: مردم همواره در صحنه ایران در 9 دی 88 و 22 بهمن امسال علاقه‌مندی خود را به ولایت و نظام به نمایش گذاشته‌اند.

وی با بیان اینکه عده‌ای منتظرند تا ببینند که مردم ایران پس از انتخابات 88 تا چه میزان در انتخابات مجلس مشارکت می‌یابند، یادآور شد: مردم از سال 42 همزمان با آغاز نهضت امام (ره) وظیفه خود را انجام داده‌اند و در این انتخابات نیز با حضور حداکثری یاوه‌گویان را رسوا خواهند کرد.

عضو هیئت علمی دانشگاه دفاع و امنیت ملی با تصریح بر اینکه مشارکت حداکثری مردم پایه‌ها و بنیان نظام را مستحکم‌تر می‌کند یادآور شد: مشارکت بالای 60 درصدی مردم در انتخابات علاوه بر استحکام و تقویت پایه‌ها و ارزش‌های انقلاب در داخل کشور نفوذپذیری نظام را در عرصه بین‌المللی تقویت می‌کند.

وی فتنه 88 را آزمایشگاه و معیاری برای نماینده اصلح دانست و ابراز داشت: وقایع دو سال اخیر فرصتی است تا اعمال کاندیداها را بسنجیم و در این مدت عده‌ای از ارزش‌های انقلاب و ولایت دفاع کردند و تعدادی نیز در مقابل نظام ایستادند.

نظرپور با اشاره به جبهه‌گیری‌های اصلاح‌طلبان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: اصلاح‌طلبان انتخابات را تحریم نمی‌کند چرا که تحریم انتخابات مانند مخالفت با نظام، ولایت، دستگاه‌های اجرایی، نظارتی و... است بنابراین با چنین کاری جایگاه خود را در بین مردم و نظام از دست می‌دهند.

وی در ادامه مشارکت حداکثری، قانون‌گرایی، پذیرش رأی اکثریت و انتخاب نماینده اصلح را مورد تاکید قرار داد و بیان داشت: برگزاری انتخابات با چنین روندی نظام را بیمه و دشمنان را مأیوس می‌کند.

عضو هیئت علمی دانشگاه شهید محلاتی قم، مشارکت 85 درصدی مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 را در حیات 33 ساله انقلاب کم‌نظیر دانست و خاطر نشان کرد: حضور مردم مهم‌ترین رکن ناکامی دشمنان برای ضربه زدن به ارزش‌های انقلاب و نظام است.

انتهای پیام/خ۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول