اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان:

سند 53 هزار هکتار از اراضی ملی زنجان صادر می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: با امضای تفاهم‌نامه بین اداره کل اوقاف و امور خیریه و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، 53 هزار و 740 هکتار از اراضی ملی سند‌دار می‌شوند.

سند 53 هزار هکتار از اراضی ملی زنجان صادر می‌شود

قدرت سعادتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: سند توسعه منابع انسانی، منابع طبیعی استان به عنوان الگو برای سایر استان‌ها انتخاب شد.

وی تصریح کرد: سند توسعه منابع انسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان توسط معاونت برنامه‌ریزی و پشتیبانی این اداره کل  تدوین شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با بیان اینکه این سند از سوی سازمان جنگل‌ها‌، مراتع و آبخیزداری کشور به عنوان الگو انتخاب شده است، یادآور شد: این سند برای بهره‌برداری به سایر ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان‌ها ارسال شده است.

وی گفت: این سند در راستای تدوین برنامه منابع انسانی اداره کل در افق 1404 تنظیم شده است.

سعادتی خاطرنشان کرد: این سند حاوی چالش‌ها‌، نقاط ضعف و قوت منابع انسانی در چارچوب قوانین و مقررات جاری کشور است.

وی با بیان اینکه در این سند به قوانین مدیریت خدمات کشوری پرداخته شده است، یادآور شد: برنامه پنجم توسعه کشور و سایر دستورالعمل‌های مربوط به منابع طبیعی در این سند مورد توجه قرار گرفته است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود از امضای تفاهم‌نامه با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خبر داد و گفت: این تفاهم‌نامه برای حل اختلاف پلاک‌های اوقافی منابع طبیعی امضا شد.

وی خاطرنشان کرد: با امضای این تفاهم‌نامه 53 هزار و 740 هکتار از اراضی ملی سند دار می‌شود.

سعادتی با بیان اینکه با عقد این تفاهم‌نامه 45 پلاک سند اخذ می‌کنند، افزود: از این تعداد 30 پلاک در شهرستان زنجان واقع شده است.

وی با اشاره به وجود 11 پلاک در شهرستان ماهنشان تصریح کرد: سه پلاک نیز در شهرستان خدابنده قرار گرفته است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان یادآور شد: با امضای این تفاهم‌نامه حدود 50 درصد مساحت اراضی اختلافی است که حل فصل شده است و اخذ سند این اراضی در دست اقدام است.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول