اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا سال 92

100 درصد اراضی ملی استان تهران سنددار می‏شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران گفت: بر اساس برنامه‏ریزی‏های پیش‏بینی شده، 100 درصد اراضی ملی استان تهران تا انتهای سال 92 به سود دولت سنددار می‏شود.

100 درصد اراضی ملی استان تهران سنددار می‏شود
غلام‏عباس عبدی‏نژاد در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: در استان تهران نزدیک به یک میلیون و 100 هزار هکتار اراضی ملی وجود دارد.
وی ادامه داد: در تلاش شبانه‏روزی از سوی مجموعه خدوم اداره ‏کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران، حدود 92 درصد از این میزان اراضی استان تهران مشمول دریافت سند به سود دولت شده‏اند.
عبدی‏نژاد از افزایش پنج درصدی این آمار تا پایان سال 90 خبر داد و افزود: همچنین امیدواریم تا در انتهای سال 90 میزان اراضی دارای سند استان تهران با افزایشی پنج درصدی به 97 درصد ارتقا یابد.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران در زمینه پیش‏بینی‏های خود از دورنمای شرایط اخذ سند برای اراضی ملی استان تهران گفت: پیش‏بینی مجموعه منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران از دورنمای شرایط اخذ سند برای اراضی ملی این استان منطبق بر برنامه پنجم توسعه بود.
وی تصریح کرد: اما با طی روند کنونی که جلوتر از برنامه‏های از پیش تعیین شده قلمداد می‏شود امیدواریم تا پایان سال 92 همه اراضی ملی استان تهران به سود دولت سنددار شود.
عبدی‏نژاد در قیاسی بین وضع صدور سند برای اراضی منابع طبیعی شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه با سایر نواحی این استان خاطر نشان کرد: وضع صدور اسناد برای اراضی ملی در دماوند و فیروزکوه مناسب و رضایت‏بخش است.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران تصریح کرد: در این زمینه فیروزکوه با 100 درصد اخذ سند مالکیت منابع طبیعی در سطح کشور بی‏نظیر است و دماوند با 84 درصد تقریبا هم‏رده سایر شهرستان‏های استان تهران شمرده می‏شود.
انتهای پیام/ح30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول