اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 5 مشهد خبر داد

احداث پارک خطی نهر نادری در مشهد

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 5 مشهد گفت: در راستای افزایش سرانه فضای سبز منطقه، پارک خطی بر روی کال نهرنادری به وسعت بیش از 2 هزار مترمربع احداث می‌شود.

احداث پارک خطی نهر نادری در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سیدحسن حسینی در نشست هم‌اندیشی با مردم شهرک حجت، اظهار داشت: با توجه به اینکه بوستان‌ها و پارک‌‌های خطی علاوه بر زیباسازی منظر شهری سبب ایجاد فضایی برای شادی و نشاط شهروندان می‌شود، مطالعات احداث پارک خطی نهر نادری‌ انجام گرفت و در آینده‌ای نزدیک این پارک احداث می‌شود.

شهردار منطقه 5 مشهد افزود: در این پارک تجهیزات ورزشی و بدنسازی به منظور استفاده شهروندان و افزایش میزان سلامتی و نشاط آنان نصب می‌شود.

حسینی در ارتباط با اعتبار پروژه احداث پارک خطی نهر نادری گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد ریال احداث می‌شود.

شهردار منطقه 5 در ارتباط با آلودگی صوتی که اهالی شهرک حجت شب‌ها در هنگام تخلیه گاز با آن مواجه‌اند، اظهار داشت: با شرکت گاز مکاتباتی می کنیم تا با قرار دادن فیلتری بر سر راه آن از آلودگی صوتی جلوگیری شود.

شهردار منطقه 5 در ارتباط بوی نامطبوع کارگاه ادویه‌سازی و نارضایتی ساکنان اطراف گفت: با توجه به اینکه کارگاه ادویه‌سازی در کاربری مجاز خود قرار گرفته است، امکان تخلیه کارگاه وجود ندارد اما به آنان تذکرات لازم داده می‌شود تا با رعایت شدید مسائل بهداشتی در صدد رفع این بوی نامطبوع برآیند و در صورت تکرار اقدامات مناسب را برای برطرف کردن آن انجام دهند.

حسینی با اشاره به آسفالت خیابان فرعی حجت که خواسته مردم شهرک حجت بود، اظهار داشت: شهرداری منطقه 5 در صورت مشارکت 30 درصدی مردم این شهرک عملیات آسفالت این خیابان را شروع می‌کند.

انتهای پیام/م30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول