اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 2 سال گذشته

27 پروژه زیرساختی در آبپخش عملیاتی شد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی آبپخش گفت: طی 24 ماه گذشته 27 پروژه زیرساختی در آبپخش عملیاتی شد.

27 پروژه زیرساختی در آبپخش عملیاتی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش مصطفی یکشنبه ‌شب در نشست با مسئولان در آبپخش اظهار داشت: لزوم توسعه و آبادانی از نیازهای اساسی شهر آبپخش است که شهروندان آبپخشی همواره تاکیدات خود را بر این امر معطوف کرده‌اند.

وی عنوان کرد: توجه به نیازهای شهرک‌های مختلف شهر یکی از عوامل مهم در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی در راستای تحقق هدف والای عدالت اجتماعی است که همواره مورد تاکید مسئولان ارشد نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

رضایی بیان داشت: در طول دو سال گذشته شاهد اجرا و آغاز عملیات اجرایی بیش از 27 پروژه عمرانی در شهر آبپخش بوده‌ایم و در عرصه‌های مختلف شهری پیشرفت آبپخش را شاهد بوده‌ایم.

وی در همین راستا افزود: از این میزان 14 پروژه از پروژه‌های عقب‌مانده و نیمه‌ تمام سال 89 بوده‌اند که با پیگیری‌های مداوم شورای اسلامی شهر آبپخش و همت و تلاش مضاعف مدیران و پرسنل خدوم شهرداری آبپخش شاهد اتمام این طرح‌ها بوده‌ایم.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش بیان داشت: بر اساس نیاز‌های شهری و اولویت‌های شهرستان شاهد تدوین 13 پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر 11.4 میلیارد ریال بوده‌ایم و این پروژه‌ها می‌توانند تا حد زیادی نیازها و خواسته‌های شهروندان را برطرف سازند.

رضایی آسفالت معابر را از مهم‌ترین پروژه‌های شهر آبپخش دانست و اذعان داشت: آسفالت کوچه‌ها و معابر یکی از اساسی‌ترین خواسته‌های شهروندان است که شورای اسلامی و شهرداری آبپخش با تمام توان در این راستا گام برمی‌دارند.

وی تصریح کرد: جلوگیری از اتلاف منابع مالی شهرداری آبپخش از رویکرد‌های شهرداری آبپخش در سال‌های اخیر  است و زمینه‌ساز تسریع در پیشرفت شهر است.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش ابراز داشت: اجرای پروژه گازرسانی از عواملی است که موجب تاخیر در اجرای طرح‌های آسفالت معابر شهری شده است.

 

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول