اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مردم آبپخش باز هم حماسه آفریدند

حضور باشکوه مردم آبپخش در راهپیمایی 22 بهمن

خبرگزاری فارس: مردم آبپخش در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حضوری حماسی از خود نشان دادند.

حضور باشکوه مردم آبپخش در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه آبپخش باشکوه‌تر از همیشه در راهپیمایی امروز شرکت کردند و وفاداری خود را به نظام اسلامی و انقلاب اسلامی نشان دادند.

مردم آبپخش از محلات قلایی و بهرام‌آباد و درواهی راهپیمایی خود را آغاز کردند و در بولوار وحدت جمع شدند و وحدت و همدلی و ایمان خود را به منصه ظهور گذاشتند.

" 22 بهمن ماه یوم‌الله یوم‌الله"، " علمدار بصیرت بوشهری‌ها فدایت"، " مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس"، " ندای هر بسیجی مرگ بر انگلیس"، " در بهار آزادی جای شهدا خالی" و " ما همه سرباز توایم خامنه‌ای گوش به فرمان توایم خامنه‌ای" از مهم‌ترین شعارهایی بود که در این راهپیمایی توسط مردم آبپخش سر داده شد.

استاد حوزه و دانشگاه در راهپیمایی امروز در جمع مردم آبپخش اظهار داشت: دنیا این راهپیمایی را مشاهده کرده و مردم بار دیگر نشان دادند که پای ارزش‌های انقلاب و اسلام ایستاده‌اند.

حجت‌الاسلام عبدالرحمن حاج‌حسینی افزود: انقلاب اسلامی به مردم ایران هویتی تازه بخشید و مردم این دیار آزادی و استقلال را در پرتو انقلاب اسلامی به دست آوردند.

وی اضافه کرد: امروز بیداری اسلامی با تأسی از انقلاب مردم ایران اسلامی شکل گرفته و به فضل خدا تا استقرار اسلام در تمام کشورهای منطقه این روند تداوم دارد.

حاج‌حسینی بیان کرد: امروز ایران اسلامی در تمام علوم و فنون در سطح جهانی جایگاه ویژه‌ای دارد و این پیشرفت‌ها در پرتو انقلاب اسلامی حاصل شده است.

وی تصریح کرد: انتخابات مجلس نهم دارای اهمیت زیادی است و باید با مشارکت خود بار دیگر دشمنان را ناکام کنیم.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول