اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان – 62

انتخابات ایران شفاف‎تر از همه دنیا برگزار می‎شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان آزادشهر گفت: انتخابات ایران شفاف‌تر از همه دنیا برگزار می‎شود.

انتخابات ایران شفاف‎تر از همه دنیا برگزار می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام سید محمد حسینیان در همایش حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس نهم که عصر یکشنبه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر برگزار شد اظهار داشت: حکومت مردم‎سالاری دینی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران است و در نهایت پاکی و صداقت برگزار می‎شود و دلیلی ندارد در برگزاری شفاف آن شک و شبهه‎ای باشد.

وی افزود: مجلس به عنوان یکی از قوای سه‌گانه مملکت از جایگاه رفیعی برخوردار است و با توجه به اینکه قوه قانون‎گذار است، می‎تواند سرنوشت مملکت‎مان را به شکل قابل توجهی تغییر دهد در انتخاب نمایندگان مجلس باید دقت کافی را داشته باشیم و نگذاریم سرنوشت نظام به دست یک عده فرصت‎طلب و قدرت‎طلب بیفتد.

وی خاطر نشان کرد: کسی که انتخاب می‎شود باید قانون را بفهمد و درد مردم را بداند تا بتواند تصمیمی ایده‎آل را لحاظ کند تا مردم و جامعه در مواجهه با آن قانون دچار مشکل و سردرگمی نشوند و در سیر صعودی و هدفدار جامعه خللی وارد نشود.

امام جمعه آزادشهر تصریح کرد: مردم به عنوان صاحبان اصلی نظام باید در صحنه باشند و برای برگزاری یک انتخابات حداکثری تلاش کنند و نگذارند عده‎ای فریب خورده تحت تاثیر رسانه‎های بیگانه و دشمنان قسم‎خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آب به آسیاب دشمن بریزند و فضای سالم انتخابات را زیر سؤال ببرند.

حسینیان تصریح کرد: نماینده‎ای که وارد مجلس می‎شود باید مومن، انقلابی و شجاع باشد و تحت فرمان ولایت فقیه و با استفاده از دانسته‎ها و تحصیلات خود طرح و برنامه نو بدهد و برای رسیدن به فرداهای روشن و ایرانی سربلند تلاش کند.

وی اضافه کرد: فضای انتخابات و تبلیغات باید اسلامی باشد و ضمن پرهیز از اسراف و زیاده‎روی، رعایت اخلاق‎، به کسی بی‌جهت توهین نشود و با آبرو و اعتبار افراد بازی نشود چرا که فردای روز انتخابات زندگی روال عادی را می‎گیرد و باید در کنار هم و برای یک هدف مشترک تلاش کنیم.

امام جمعه آزادشهر اذعان کرد: اگر افراد برای خدمت به مردم به میدان آمده‎اند، دلیلی ندارد به همدیگر تهمت بزنند و از راه‌های نادرست وارد تبلیغات شوند، بگذارند مردم با صحه‎صدر و آگاهی کافی تصمیم بگیرند و مجلسی قدرتمند را بسازند.

حسینیان تاکید کرد: مردم در روز انتخابات مقام معظم رهبری و نظام را تنها نمی‎گذارند و خاطره‎ای ماندگار را در تاریخ به ثبت خواهند رساند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول