اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی دانشگاه شهید محلاتی قم:

رشد تکنولوژی زمینه ناکامی دشمنان را فراهم می‌کند

خبرگزاری فارس: عضو هیئت علمی دانشگاه شهید محلاتی قم گفت: رشد تکنولوژی و علوم زمینه ناکامی دشمنان را فراهم می‌کند

رشد تکنولوژی زمینه ناکامی دشمنان را فراهم می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار مهدی نظرپور شامگاه یکشنبه در همایش روشنگری و بصیرت ویژه برادران این شهرستان به آسیب‌شناسی و ریشه فتنه 88 اشاره کرد و اظهار داشت: ریشه فتنه سال 88 از سال 60 آغاز شد.

وی با بیان اینکه در حیات 33 ساله انقلاب انتخابات ریاست جمهوری با حضور و شکل‌گیری دو جناح راست و چپ برگزار شد گفت: در انتخابات همواره مردم تعیین‌کننده فرد اصلح برای ریاست جمهوری بوده‌اند.

این استاد دانشگاه به تشریح مسائل انتخابات ریاست جمهوری از سال 84 پرداخت و یادآور شد: در انتخابات نهمین دوره ریاست جمهوری اصولگرایان با 5 نامزد انتخاباتی و اصلاح‌طلبان با 4 نامزد انتخاباتی پا بر عرصه رقابت انتخابات گذاشتند.

وی ادامه داد: در بررسی‌ها و نتیجه‌های اصولگرایان لاریجانی به عنوان منتخب اصولگرایان و قالیباف به عنوان دومین کاندیدای مورد تایید انتخاب شده بود اما با برگزاری انتخابات محمود احمدی‌نژاد به دور دوم انتخابات راه یافت.

نظرپور با بیان اینکه انتخابات نهمین دوره ریاست جمهوری برای نخستین بار در تاریخ انتخاباتی کشور به دور دوم رسیده بود خاطر نشان کرد: همزمان با به دور دوم رسیدن انتخابات عده‌ای بر این باور بودند که هاشمی رفسنجانی به عنوان رئیس جمهور برگزیده می‌شود اما پس از شمارش آرا احمدی‌نژاد با کسب بیش از 17 میلیون رأی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شد.

وی ساده‌زیستی، بیان شعار مبارزه با فساد، عدالت‌محوری، قانون‌سالاری، ارزش‌مداری و اصولگرایی را مهم‌ترین دلایل جلب رأی مردم به احمدی‌نژاد عنوان کرد.

عضو هیئت علمی دانشگاه شهید محلاتی قم با بیان اینکه در چهار سال ریاست جمهوری احمدی‌نژاد در دولت نهم بسیاری از حرف‌ها و انتقادات نادرست از طرف سودجویان مطرح شد ابراز داشت: دشمنان داخلی و خارجی از کوچک‌ترین ضربه برای دولت دریغ نمی‌کردند و اقدام‌های ارزشمند دولت را زیر سئوال می‌بردند.

وی افزود: پس از گذشت چندین دوره از انتخابات ریاست جمهوری عده‌ای از همفکری و نزدیک بودن جریان فکری رئیس جمهور و رهبر انقلاب اسلامی ایران ابراز نگرانی می‌کردند.

نظرپور افزود: ترویج و وجود چنین ارتباط نزدیک رهبری و رئیس جمهور سبب شده تا دشمنان در سطح جهانی، منطقه‌ای و داخلی به فکر ضربه زدن به نظام بیفتند.

وی تحریم‌های دشمنان در سطح بین‌الملل و حمله به کشورهای متحد ایران در منطقه و تشکیل خاورمیانه جدید با محوریت صهیونیسم و ایجاد انقلاب رنگی در ایران را از توطئه‌های دشمنان عنوان کرد.

عضو هیئت علمی دانشگاه شهید محلاتی قم، مقاومت 33 روزه لبنان، رشد تکنولوژی و علوم در داخل کشور و همچنین مقاومت کشورهای اسلامی را زمینه‌ساز ناکامی دشمنان در راستای اجرای اهداف پلیدشان دانست.

وی، با بیان اینکه دشمنان نظام همزمان با انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری به دنبال اجرای انقلاب رنگی در کشور بودند خاطر نشان کرد: آنها برای اجرای اهداف خود مانند دیگر کشورها، میرحسین موسوی که هشت سال نخست وزیر بود، را انتخاب کردند تا پس از پیروزی در انتخابات به بهانه جشن پیروزی و در غیر این صورت به بهانه تقلب در انتخابات اهدافشان را اجرا کنند.

نظرپور وابسته نبودن شورای نگهبان به هیچ‌یک از نهادها، انتخاب رئیس جمهور برای دومین دوره متوالی توسط مردم، افزایش میزان رأی رئیس جمهور در مرحله دوم ریاست جمهوری، عدم ارائه اسناد برای اثبات تقلب در انتخابات، عدم آمادگی برای شمارش آرا به صورت حضوری را از جمله دلایلی نامید که دروغ بودن افکار و برنامه‌های مدعیان تقلب در انتخابات را برملا می‌کرد.

انتهای پیام/ی10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول