اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده تهران در مجلس:

طرح جامع مدیریت کشور در مجلس نهم تعریف شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: تعریف طرح جامع مدیریت کشور باید اولویت نخست مجلس نهم باشد.

طرح جامع مدیریت کشور در مجلس نهم تعریف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، اسدالله بادامچیان امشب در نشست نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: طرح‏های ضربتی و مقطعی باید به عنوان امور دارای اولویت ثانویه مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به وضع منابع آب کشور گفت: در حال حاضر کشور نیمه‏خشک ایران در سال از میزان 477 تا 80 میلیارد متر مکعب آب برخوردار است.

بادامچیان ادامه داد: اما متاسفانه 330 میلیارد متر مکعب از این آب به دلیل فقدان بهره‏وری صحیح در مصرف آب به عناوین مختلف هدر می‏رود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اگر در خصوص مصرف صحیح آب عملکرد درستی داشته باشیم، کشور با کمبودی مواجه نمی‏شود و اجرای اموری از این دست مستلزم تعریف طرح‏های جامع است.

وی افزود: موضوع تعریف طرح در همه مباحث کشور باید محقق شود تا هر یک از حوزه‏های کشاورزی، صنعت و اجتماعی با صلابت به کار خود ادامه دهند.

بادامچیان با اشاره به برخی طرح‏های اجرایی در شمال شرق استان تهران خاطرنشان کرد: یکی از پروژه‏های ضروری برای نواحی شمال شرق استان تهران، احداث آزادراه تهران ـ پردیس بود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خوشبختانه این مهم با تلاش نمایندگان مردم تهران در مجلس صورتی اجرایی به خود گرفت.

وی در ادامه این نشست با اشاره به برخی ویژگی‏های بنیادین بارز امام راحل (ره) خاطرنشان کرد: ایمان به خدا و توجه به ذات اقدس باری تعالی از جمله خصوصیات بارز امام راحل (ره) بود.

بادامچیان به نقل از امام راحل (ره)، انقلاب اسلامی را به سه دوره مختلف تقسیم کرد و افزود: معمار کبیر انقلاب، انقلاب اسلامی را به سه دوره مختلف تقسیم کرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در مرحله نخست باید با از خودگذشتگی انقلاب اسلامی را به ثمر می‏نشاندیم؛ در مرحله دوم باید کشورهای اسلامی را با اسلام آشنا می‏کردیم تا در مرحله بعد اسلام را به سایر نقاط جهان معرفی کنیم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول