اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده تهران در مجلس:

تلاش استانداری تهران برای رفع مشکلات ستودنی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، تلاش‏های استانداری تهران برای رفع مشکلات شهرستان تهران را ستودنی خواند.

تلاش استانداری تهران برای رفع مشکلات ستودنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، فاطمه رهبر عصر امروز در نشست نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با صنعتگران منطقه کارگاهی کارآفرینان جاجرود (تپه سیف) که با حضور جمع کثیری از صاحبان صنایع شمال شرق استان تهران برگزار شد، اظهار کرد: نگاه مثبت مرتضی تمدن، استاندار تهران برای رفع مشکلات تهران شایسته قدردانی است.

وی ادامه داد: نمایندگان شهرستان تهران نیز با حمایت خود از استاندار تهران، همچنان پیگیر رفع معضلات پیش روی مردم شریف این خطه هستند.

رهبر خواستار ارتباطی مستمر بین صنعتگران شمال شرق استان تهران با نمایندگان مجلس شد و افزود: دیدار امروز و سایر ایام سال از منطقه به هیچ عنوان رویکردی تبلیغاتی برای انتخابات ندارد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از این رو، نمایندگان کنونی که تا خرداد ماه سال آینده نیز در خدمت مردم هستند، هرگز تلاش برای رفع موانع را از دستور کار خود حذف نمی‏کنند.

وی اضافه کرد: صنعتگران شمال شرق استان تهران باید در طول سال ارتباط خود را با نمایندگان مجلس حفظ کنند تا در سایه این نزدیکی مشکلات آنها طرح، بررسی و به صورت قانونی حل و فصل شود.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول