اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دوم دور برگشت لیگ برتر کاراته

کاراته‌کاهای استانداری قم رقیب مدعیان قهرمانی شدند

خبرگزاری فارس: تیم کاراته استانداری قم با کسب سه پیروزی متوالی در پیکارهای لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور رقیب مدعیان کسب عنوان قهرمانی شد.

کاراته‌کاهای استانداری قم رقیب مدعیان قهرمانی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم پیکارهای هفته دوم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور اگر چه با تداوم صدرنشینی باشگاه کاراته گاز زنجان در پایان هفته دوم همراه بود اما کاراته‌کاهای استانداری قم نیز هفته‌ای موفق را پشت سر گذاشتند.

هفته دوم از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور در حالی با صدرنشینی باشگاه کاراته گاز زنجان خاتمه یافت که این هفته با سه پیروزی متوالی و ادامه موفقیت‌های تیم کاراته استانداری قم در لیگ برتر همراه بود.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کاراته، در هفته دوم از نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور، تیم کاراته استانداری قم در سه مسابقه مهم و حساس برابر تیم‌های هیئت قزوین، لبنیات مالگا استان مرکزی و هیئت کاراته خراسان رضوی به میدان رفت و با پیروزی از تاتامی خارج شد تا هفته‌ای توأم با نتایج خوب را سپری کند.

کاراته‌کاهای استانداری قم در پیکارهای هفته دوم از دور برگشت لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور با توجه به تمریناتی که به صورت منظم و با برنامه زیر نظر کادر فنی برگزار کرده بودند و همچنین رفع نقاط ضعف توسط مربیان خود، این تیم را از پیش رو برداشتند.

مسابقه استانداری قم و هیئت کاراته استان خراسان رضوی از جذابیت بالایی برخوردار بود اما آمادگی نفرات نماینده قم موجب شد تا در نهایت این رقابت نزدیک و نفس‌گیر با برتری قاطع 17 بر 10 به سود تیم استانداری قم به پایان برسد.

این پیروزی موجب افزایش روحیه کاراته‌کاهای تیم استانداری قم شد تا نفرات این تیم در دومین مسابقه خود در جدال با تیم کاراته لبنیات مالگا مرکزی به فکر پیروزی دیگری باشند که از قضا همین اتفاق نیز رخ داد و نتیجه به سود کاراته‌کاهای استانداری قم شکل گرفت.

در این مسابقه کاراته‌کاهای استانداری قم قوی‌تر از مسابقه قبل خود برابر تیم کاراته لبنیات مالگا استان مرکزی به پیروزی قاطع و یک طرفه 21 بر سه دست یافتند تا با نتایجی قابل توجه، نگاه دیگر مدعیان لیگ برتر را به خود معطوف کنند.

رقابت‌های هفته دوم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور در حالی به کار خود پایان داد که تیم کاراته استانداری قم در سومین رقابت خود با حساب 13 بر 12 بر تیم هیئت کاراته قزوین چیره شد در حالی که در جدول رده‌بندی این تیم کاراته باشگاه گاز زنجان بود که همچنان صدرنشین باقی ماند تا امید اول کسب عنوان قهرمانی باشد.

از سوی دیگر کاراته‌کاهای تیم کاراته آران پارت تهران با توجه به نتایج هفته دوم در مکان دوم جدول رده‌بندی جای دارند و امید فولاد مبارکه سپاهان اصفهان سومین تیم جدول رده‌بندی لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور در پایان این هفته لقب گرفتند و تیم استانداری قم در جایگاه چهارم ایستاد.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول