اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته پایانی لیگ برتر کاراته

تیم استانداری قم قهرمانی گاز زنجان را رقم زد

خبرگزاری فارس: تیم کاراته استانداری قم با قبول باخت در هفته پایانی لیگ برتر کاراته قهرمانی گاز زنجان را در لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور قطعی کرد.

تیم استانداری قم قهرمانی گاز زنجان را رقم زد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم هشتمین دوره پیکارهای لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور در رقابت تیم‌های مدعی صعود به سوپر لیگ این رشته ورزشی در حالی به کار خود پایان داد که کاراته‌کاهای استانداری قم نتوانستند جواز صعود به سوپر لیگ را کسب کنند.

اما با برگزاری هفته پایانی از دور برگشت و پایان یافتن هشتمین دوره مسابقات لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور که امسال با عنوان جام ولایت برگزار شد، از سوی کمیته برگزارکننده این دوره از رقابت‌ها برترین‌های لیگ نیز معرفی شدند.

هشتمین دوره مسابقات لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور جام ولایت در شرایطی با قهرمانی باشگاه کاراته گاز زنجان به پایان رسید که بعد از زنجانی‌ها تیم‌های کاراته آران پارت و امید فولاد مبارکه سپاهان اصفهان عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

اما بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کاراته، هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر کاراته کشور جام ولایت در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد که با شکست کاراته‌کاهای استانداری قم مقابل صدرنشین و برتری نایب قهرمان لیگ برابر حریفان همراه بود.

در مهم‌ترین رقابت هفته پایانی مسابقات لیگ برتر کاراته کشور، تیم کاراته استانداری قم در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز به مصاف صدرنشین جدول رده‌بندی یعنی باشگاه کاراته گاز زنجان رفت و در پایان با نتیجه 19 بر هشت تن به شکست داد، ضمن اینکه کاراته‌کاهای زنجانی با شکست 15 بر 11 نزدیک ترین رقیب خود، قهرمانی در لیگ برتر و صعود خود به سوپر لیگ را نیز قطعی کردند.

برتری زنجانی‌ها در جدال با تیم‌های کاراته استانداری قم و آران پارت تهران سبب شد تا این تیم زنجانی با کسب 14 پیروزی، 14 باخت و 42 امتیاز در صدر قرار گرفته و عنوان قهرمانی هشتمین دوره مسابقات کاراته لیگ برتر باشگاه‌های کشور را کسب کند.

از سوی دیگر تیم مدعی کسب عنوان نایب قهرمانی یعنی آران پارت تهران که دستش از رسیدن به جام قهرمانی کوتاه ماند، با قبول شکست در جدال برابر تیم باشگاه کاراته گاز زنجان در جایگاه دوم ایستاد و موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد.

آران‌پارت با شکست مقابل گاز زنجان در دیگر بازی خود در هفته پایانی مسابقات لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور، تیم کاراته لبنیات مالگا مرکزی را 19 بر هشت شکست داد تا با 14 برد و 13 باخت 39 امتیازی شده و عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کند.

این در حالی است که تیم کاراته امید فولاد مبارکه سپاهان با یک برد و یک باخت 24 امتیازی شد و در جایگاه سوم ایستاد، فولادی‌ها این هفته 17 بر 9 تیم هیئت کاراته قزوین را با شکست بدرقه کردند اما در بازی مقابل لبنیات مالگا مرکزی با حساب 16 بر 10 مغلوب شدند.

در دیگر مسابقه برگزار شده تیم هیئت کاراته قزوین 15 بر 13 از سد هیئت کاراته استان خراسان رضوی گذشت و دیدار تیم‌های کاراته لبنیات مالگا مرکزی و هیئت کاراته خراسان رضوی با نتیجه 16 بر 7 به سود تیم مالگا مرکزی خاتمه یافت.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول