اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 59

تمام امکانات برای برگزاری یک انتخابات وحدت‎آفرین مهیاست

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان آق‎قلا گفت: تمام امکانات و مصالح امنیتی برای برگزاری یک انتخابات وحدت‌آفرین مهیاست.

تمام امکانات برای برگزاری یک انتخابات وحدت‎آفرین مهیاست

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حاجی‎گلدی کر عصر امروز در جلسه مشترک نامزدهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گرگان و آق‎قلا اظهار داشت: 22 بهمن مردم ایران بار دیگر حماسه آفریدند و دل مقام معظم رهبری را شاد کردند و 12 اسفند نیز یک حماسه و برگ زرین دیگر بر صفحه تاریخ انقلاب پرشکوه ایران اسلامی ورق خواهد خورد.

وی تصریح کرد: با توکل به خدا و قانون‎گرایی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای حراست از منافع ملی و مصالح اسلامی براساس منشور بیانات مقام معظم رهبری آمادگی کامل داریم.

کر با اشاره به اینکه دشمن امروز با به چالش کشیدن انتخابات به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم است، خاطرنشان کرد: تخریب نیروهای ارزشی نظام از مواردی است که دشمن به آن دامن می‎زند از کاندیداهای تقاضا دارم که در گفتار خود رعایت این مسائل را داشته باشید تا از سر غفلت آب به آسیاب دشمن نریزید.

فرماندار شهرستان آق‎قلا با بیان پیشرفت‎‎های شهرستان آق‎قلا اذعان داشت: زمانی این شهرستان حتی آب آشامیدنی نداشت و امروز به برکت نظام اسلامی نه تنها آق‎قلا بلکه تمام روستاهای آن از نعمت آب، گاز، برق و مخابرات برخوردار هستند.

وی بیان کرد: گذشته‎ای نه چندان دور وقتی از روستاها برای درمان به شهر می‎آمدند ممکن بود تلفات نیز می‎داشتیم اما اکنون تمام روستاهای ما از خانه بهداشت بهره‎‎مند هستند و در دنیایی علم پزشکی رتبه قابل قبولی را داریم و امروز بیمارستان و متخصص‎های خوبی در شهرستان آق‎قلا داریم.

کر خاطرنشان کرد: دشمن در این دوره از انتخابات نیز با سیاه‎نمایی و طرح مسائلی که اصلا وجود خارجی ندارد به دنبال این است که مردم را از انقلاب مایوس کند اما این مردم در زیر چتر ولایت فقیه قرار گرفته‎اند.

فرماندار شهرستان آق‎قلا از کاندیداها خواست تا در برابر مواضع دشمنان نظام هوشیار باشند.

وی افزود: در جریان فتنه سال 1388 دشمن از یکسال پیش موضع خود را مشخص کرده بود که به قصد آشوب و فتنه را در کشور دنبال می‎کند و از همین رو بود که مذاکرات هسته‎ای ایران را به بعد از انتخابات موکل کرد.

کر تصریح کرد: ما امروز در ایران اسلامی هویت داریم و از حق انتخاب برخوردار هستیم و زمان ستم شاهی از چنین حقی برخوردار نبودیم و اینها از ثمرات یک حکومت اسلامی در کشور است.

فرماندار شهرستان آق‎قلا اذعان کرد: تمام امکانات و مصالح امنیتی را برای برگزاری یک انتخاباتی شایسته و قانون‎مدار آماده کرده‎ایم و شورای تامین نیز مسائل را رصد می‎کند تا با حفظ وحدت اسلامی و محوریت مقام معظم رهبری یک حماسه پرشور را از حضور مردم در پای صندوق‎های رای به وجود آوریم.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول