اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نظرآباد:

حضور مردم در انتخابات نشان‌دهنده پایبندی آنان به انقلاب است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نظرآباد گفت: حضور مردم در انتخابات نشان‌دهنده پایبندی آنان به انقلاب است.

حضور مردم در انتخابات نشان‌دهنده پایبندی آنان به انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از نظرآباد، ابراهیم کساییان ظهر امروز در همایش آموزشی مجریان انتخاباتی در این شهرستان اظهار داشت: ملت ایران با حضور پرشور خود در انتخابات بار دیگر نقشه‌های شوم دشمنان انقلاب را خنثی می‌کنند و با حضور خود در پای صندوق‌های رأی به آنان می فهمانند که دست از آرمان‌های انقلاب برن خواهند داشت.

وی ادامه داد: دشمنان هر چه تلاش کنند نخواهند توانست اهداف شوم و پلید خود را در کشور پیاده کنند چرا که ایران اسلامی با داشتن جوانان غیور و مردمی شجاع و همیشه در صحنه هرگز به دشمنان اجازه نخواهند داد تا در مسائل حساس کشور دخالت کنند.

فرماندار نظرآباد تأکید کرد: مردم باید آرای خود را آگاهانه بر صندوق‌های رأی ریخته و با انتخاب درست فردی صالح و توانمند را وارد مجلس کنند.

وی تصریح کرد: نامزدهای انتخاباتی نیز نباید با شعارهای بزرگ و توخالی مردم را از مسیر اصلی خود دور کرده و با دادن وعده‌های بی هدف و دروغ تنها برای خود رأی جمع کنند تا بتوانند وارد مجلس شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: ورود به مجلس شورای اسلامی دارای شرایط خاصی است که باید نامزدهای انتخاباتی با داشتن این شرایط این مسئولیت بزرگ را بپذیرند.

کساییان ادامه داد: حسن خلق،‌ صداقت در رفتار و عمل و همچنین ایمان مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که نمایندگان باید با آن آشنا باشند.

وی گفت: امروز چشم دشمنان به برگزاری این انتخابات است لذا باید مجریان و برگزارکنندگان این انتخابات هوشیارتر از گذشته عمل کرده و خود را برای حضوری پرشور و مردمی آماده کنند.

کسایی ان از ملت ایران به ویژه مردم شهرستان نظرآباد خواست تا با حضوری پررنگ در صحنه انتخابات بار دیگر با آرمان‌های امام و شهدا بیعت بسته و دشمنان را ناامید سازند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول