اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جهرم:

نامزدهای انتخابات از تخریب یکدیگر پرهیز کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار جهرم گفت: نامزدهای انتخابات باید نسبت به رعایت مسائل اخلاقی مراقب بوده و از تخریب یکدیگر پرهیز کنند.

نامزدهای انتخابات از تخریب یکدیگر پرهیز کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، داوود ملکوتی بعد از ظهر امروز در نشست مشترک اعضای هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی با نامزدهای نهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه شهرستان جهرم اظهار داشت: انتخابات در کشور ما نماد مردم‌سالاری دینی است، از این رو شرکت در انتخابات یک وظیفه ملی مذهبی مهم بوده و نشان‌دهنده حضور آگاهانه مردم در این صحنه است.

وی انتخابات آتی را از ابعاد مختلف دارای اهمیت دانست و افزود: انتخابات آینده مجلس از حساسیت‌های ویژه‌ای برخوردار است و به طور قطع مردم با هر تفکری سعی دارند نماینده خودشان را به مجلس شورای اسلامی بفرستند و آن کسی را که به تفکر آنان همراه‌تر باشد و احساس کنند برای شهر و حوزه انتخابی مؤثر است، انتخاب می‌کنند.

فرماندار جهرم با بیان اینکه نامزدهای انتخابات باید نسبت به رعایت مسائل اخلاقی مراقب باشند و از تخریب دیگران پرهیز کنند، بیان داشت: باید نامزدهای انتخابات از آنچه موجب خدشه به آرامش جامعه و زیر سؤال بردن دیگران می‌شود دوری کرده و وعده‌هایی را که قابل اجرا نیست به مردم ندهند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان جهرم با بیان اینکه کاندیداها نباید گذشته را زیر سؤال ببرند، خاطرنشان کرد: نامزدهای مجلس باید در حد توان خود و امکانات کشور به مردم وعده بدهند و از شعارهای توخالی و پوچ پرهیز کنند.

وی تلاش بیگانگان برای ایجاد یأس در بین مردم را بیهوده دانست و تصریح کرد: دشمن همیشه برای کمرنگ شدن حضور مردم در صحنه انتخابات از هر امکان و زمینه تبلیغاتی استفاده می‌کند اما مردم فهیم زمانی احساس کنند دشمن نظر سو دارد درست در نقطه مقابل آن قرار می‌گیرند.

ملکوتی با تاکید بر انتخاب فرد اصلح در انتخابات بیان داشت: داشتن ویژگی‌های اخلاقی، توانایی جسمی و روحی، هماهنگی با مردم در مورد اصل نظام و پایداری از خون شهدا و تبعیت از ولی فقیه باید ملاک مردم برای رأی دادن به یک کاندیدا باشد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول