اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل:

500 بازرس بازار پایان سال اردبیل را کنترل می‌کنند

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: 500 بازرس متشکل از نیروهای کنترل و بازرسی صنعت، معدن و تجارت، اتحادیه‌ها و مجامع صنفی، ناظران افتخاری و تعزیرات بازار ایام پایان سال را کنترل می‌کنند.

500 بازرس بازار پایان سال اردبیل را کنترل می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل محمدجعفر عظمایی صبح امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار اردبیل اظهار داشت: در برخی از مقاطع سال به دلیل افزایش تقاضا برای خرید کالا مقید به اجرای قوانین و مقرراتی هستیم تا فرصت‌طلبان فرصت بهره‌گیری از مقاطع مختلف سال را با هدف افزایش قیمت و عرضه کالای بی‌‌کیفیت پیدا نکنند.

این مسئول ایام شب عید و پایانی سال را جزو مقاطع حساس کنترل و نظارت بر خرید و فروش کالا اعلام کرد و افزود: در این راستا ستاد تنظیم بازار استان اردبیل نیز طبق سنوات گذشته برنامه‌ریزی‌های خوبی را انجام داده و طرح نظارتی خود را با هدف کنترل و تشدید نظارت‌ها بر قیمت و کیفیت کالا در دستور کار قرار داده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با قدردانی از همکاری خوب تشکل‌ها و مجامع صنفی در انجام نظارت‌های محسوس و نامحسوس و ساماندهی وضعیت بازار و عرضه و تقاضا، ابراز داشت: تجربه سال‌های گذشته اندوخته‌ای است که ما با تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف سعی می‌کنیم کنترل بازار را در دست گرفته و اجازه ندهیم سودجویان و فرصت‌طلبان اقتصادی وضعیت بازار را ناامن کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عظمایی در ادامه سخنان خود از افزایش 25 درصدی ذخیره میوه برای شب عید خبر داد و افزود: امسال میوه‌های با کیفیتی را در ایستگاه‌های مختلف عرضه به مردم ارائه می‌کنیم به طوری که هیچ کمبودی نیز در این زمینه احساس نمی‌شود.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تصریح کرد: با خرید و ذخیره‌سازی مرکبات و سیب در سردخانه‌های استان اردبیل قیمت در شرایط کنونی نیز متعادل است و به یقین در یک ماه آینده نیز قیمت‌ها به تعادل نسبی خواهد رسید.

وی در مورد زمان عرضه میوه‌ها نیز اظهار داشت: بر اساس تنظیم ستاد تنظیم بازار قرار است از اواخر اسفندماه عرضه میوه در نقاط مختلف استان اردبیل و چند ایستگاه انجام شود.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول