اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان خبر داد

بهره‌برداری از چند‌ پروژه زیرساختی در کردستان/ بهره‌برداری از 8600 واحد مسکونی

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان از بهره‌برداری از چندین طرح بزرگ عمرانی و صنعتی همزمان با سفر معاون اول رئیس جمهور به استان خبر داد.

بهره‌برداری از چند‌ پروژه زیرساختی در کردستان/ بهره‌برداری از 8600 واحد مسکونی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی بعد از ظهر امروز در دیدار با مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان با اشاره به سفر معاون اول رئیس جمهور، اظهارداشت: باید با بیان کمبودها و مطرح کردن ظرفیت‌های بالقوه استان در بخش‌های مختلف از فرصت پیش آمده نهایت استفاده را کرده و موانع پیشرفت منطقه را برطرف کنیم.

به گفته وی، در این سفر چندین طرح بزرگ صنعتی، تولیدی، کشاورزی، عمرانی به همراه چندین طرح دیگر در حوزه نیرو و انرژی در سطح استان کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری می‌شود.

*بهره‌برداری از 8600 واحد مسکونی در کردستان

شهبازی از بهره‌برداری از بیش از 8 هزار و 600 واحد مسکن مهر در کردستان همزمان با سفر معاون اول رئیس جمهور خبرداد و افزود: معدن طلای داشکسن قروه، کارخانه پتروشیمی رجالی در دیواندره، کارخانه خودروسازی سایپا در بیجار، کارخانه ایران خودرو در سنندج، کارخانه سیمان در مریوان و سقز و همچنین بهره‌برداری از دو کارخانه ساخت قطعات پیشرفته بتن پیش ساخته از عمده‌ترین طرح‌های است که همزمان با این سفر در سطح استان بهره‌برداری خواهند شد.

استاندار کردستان همچنین از بهره‌برداری از چند طرح جاده‌ای شهری و بین‌شهری در استان خبرداد و گفت: کلنگ‌زنی طرح‌هایی در حوزه عمران شهری همچون عملیات اجرایی روگذر دانشگاه کردستان، تونل خیابان توحید سنندج و بهره‌برداری از فاز 2 بلوار کردستان از دیگر طرح‌هایی است که در این سفر افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شوند.

وی در پایان ضمن تقدیر از تلاش‌های شبانه روزی مدیران استان در زمینه عمران و آبادانی استان و جلب رضایت عمومی، تصریح کرد: خدمات دولت در طول سال‌های اخیر در کردستان قابل مقایسه با هیچ زمان دیگری نیست و به طور قطع مردم فهیم و انقلابی استان نیز قدردان مسئولان نظام هستند.

گفتنی‌است؛ وزرای صنعت معدن تجارت، نیرو، مسکن، اقتصاد و دارایی، کشاورزی، علوم، رئیس کل بانک مرکزی و مدیران عامل چند بانک کشور فردا به همراه معاون اول رئیس جمهور به استان کردستان سفر خواهند کرد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول