اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس سازمان ثبت‌احوال کشور

ساختمان ثبت‌احوال اسفراین به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: طی مراسمی ساختمان ثبت‌احوال شهرستان اسفراین با حضور رئیس سازمان ثبت‌احوال کشور به بهره‌برداری رسید.

ساختمان ثبت‌احوال اسفراین به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین، مدیر کل ثبت‌احوال خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح این پروژه اظهار داشت: ساختمان ثبت‌احوال اسفراین در فضایی به وسعت 2 هزار و 100 متر و زیربنای 450 متر احداث شده است.

جعفر گلزاری با بیان اینکه این پروژه از سال 85 آغاز شده است، گفت: برای احداث این ساختمان 2 میلیارد و 650 میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

به گفته وی، اعتبارات اجرای ساختمان جدید اداره ثبت‌احوال اسفراین از محل اعتبارات استانی تأمین شده که با راه‌اندازی آن مشکل فضای اداری ثبت‌احوال در این شهرستان برطرف شد.

گلزاری با اشاره به اجرای پروژه‌های مختلف اداری ثبت احوال در سطح خراسان شمالی افزود: ساختمان ثبت‌احوال شیروان در حال ساخت و ساختمان اداره بجنورد نیز در حال مناسب‌سازی است.

وی تصریح کرد: ساختمان اداره ثبت احوال فاروج نیز سال گذشته به بهره‌برداری رسیده که اکنون مشکل این اداره در زمینه فضا رفع شده است.

رئیس سازمان ثبت‌احوال کشور به منظور نشست با امام جمعه بجنورد و استاندار خراسان شمالی، افتتاح ساختمان اداره ثبت‌احوال اسفراین و دفاتر پیشخوان ثبت‌احوال در بجنورد، نشست با کارکنان اداره کل ثبت‌احوال و ... سفر دو روزه‌ای را به خراسان شمالی دارد.

انتهای پیام/و۳۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول