اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان خبر داد

پیشرفت 70 درصدی پروژه‌های روستایی در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: به طور متوسط و بر اساس اعتبارات مورد نظر، پروژه‌های روستایی از پیشرفت 70 درصدی برخوردار است.

پیشرفت 70 درصدی پروژه‌های روستایی در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، احمد حاجی‌زاده امروز در سیزدهمین جلسه ستاد عمران روستایی اظهار داشت: در مجموع اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان بیش از 260 پروژه عمرانی روستایی دارد.

وی با اشاره به اینکه هشت درصد از مجموع اعتبارات استانی به منظور اجرای طرح‌های روستایی در نظر گرفته شده است، خاطر نشان کرد: معادل این اعتبارات که از محل اعتبارات استانی تامین می‌شود، از محل اعتبارات ملی برای اجرای طرح‌های روستایی در نظر گرفته شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه حدود 3 میلیارد و 500 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی به منظور اجرای طرح‌های روستایی استان زنجان در نظر گرفته شده است، ادامه داد: با پیگیری های صورت گرفته این رقم را به 5 میلیارد تومان افزایش داده‌اند که هنوز اعتبار جذب نشده است.

وی پیشرفت فیزیکی پروژه‌های روستایی را بر اساس تخصیص اعتبار 109 درصد و بر اساس جذب ریالی اعتبارات 90 درصد عنوان کرد.

حاجی‌زاده با اشاره به اینکه در حال حاضر 175 پروژه روستایی تامین اعتبار نشده است، خاطر نشان کرد: 15 پروژه به پایان رسیده است.

وی ادامه داد: میزان اعتبارات پروژه‌های روستایی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در سال جاری 285 هزار و 601 میلیون ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول