اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی انجام می‌شود

کلنگ‌زنی 7 پروژه راه روستایی در شهرستان سراوان

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و ترابری سیستان و بلوچستان گفت: با حضور حسین میرشفیع معاون وزیر راه و شهرسازی هفت پروژه راه روستایی در شهرستان سراوان فردا کلنگ‌زنی می‌شود.

کلنگ‌زنی 7 پروژه راه روستایی در شهرستان سراوان

عبدالجلیل شهنوازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت:‌ وزارت راه و شهرسازی با همکاری اداره کل راه و ترابری استان در راستای خدمات‌رسانی به مناطق محروم و دورافتاده به ویژه منطقه بلوچستان اقدام به انعقاد قرارداد به مبلغ ۴۵ میلیارد تومان با شرکت جهاد نصر استان کرمان کرده است.

وی افزود: با اجرای این پروژه‌ها به طول ۳۰۰ کیلومتر بیش از ۴ هزار خانوار از نعمت راه آسفالته برخوردار می‌شوند.

مدیر کل راه و ترابری استان سیستان و بلوچستان بیان داشت:‌ با اتصال راه‌های ارتباطی بین روستا و مراکز بخش‌ها و همچنین اتصال این محورها به مرز پاکستان شاهد رونق اقتصادی و کشاورزی در منطقه و اشتغال‌زایی خواهیم بود.

وی از جمله محورهای روستایی که فردا با حضور معاون وزیر راه کلنگ‌زنی می‌شود را محور روستایی مورتی ـ جمیل‌مودگلی ـ ریش‌پیش، محور آسفالته به ادرناک ـ نوکند، محور روستایی اسفندک ـ شوران، آزادکور، مورتی به شیرین‌زاد ـ سوخته‌مک ـ اسکان و ... عنوان کرد.

شهنوازی تصریح کرد: این محورهایی که کلنگ‌زنی می‌شود به طول ۳۰۰ کیلومتر است که ۲ هزار و ۲۱۴ خانوار را تحت پوشش قرار می‌دهد.

انتهای پیام/صا30/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول