اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی خبر داد

اجرای 105 پروژه‌ آبرسانی روستایی در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی گفت: 105 پروژه آبرسانی در روستاهای آذربایجان غربی در حال اجراست.

اجرای 105 پروژه‌ آبرسانی روستایی در آذربایجان غربی

رسول اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تمام این پروژه‌ها در پایان سال 91 به اتمام خواهند رسید.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها در 704 روستای استان در حال اجرا هستند، تصریح کرد: متوسط پیشرفت فیزیکی پروژه‌های در دست اقدام این شرکت 65 درصد است.

این مسئول با اشاره به تعداد خانوار بهره‌مند از این پروژه‌ها، افزود: با بهره‌برداری از پروژه‌های در دست اقدام شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی 64 هزار و 745 خانوار از مزایای اجرای این پروژه‌ها بهره‌مند می‌شوند.

اکبری جمعیت بهره‌مند از مزایای این طرح‌ها را 326 هزار و 856 روستایی اعلام کرد و گفت: 330 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی برای اجرای این پروژه‌ها اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی حجم این پروژه‌ها در بخش توزیع را 547 کیلومتر، بهسازی 72 دهنه چشمه، احداث 526 کیلومتر خط انتقال، 7هزار مکعب تعمیر منابع ذخیره آب عنوان کرد و اظهار داشت: حفر 35 حلقه چاه عمیق و 35 باب ایستگاه پمپاژ از دیگر پروژه‌های در دست اقدام این شرکت در روستاهاست.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی با تاکید بر تسریع در روند اجرای این پروژه‌ها، تصریح کرد: بهره‌مندی جمعیت روستایی استان از نعمت آب شرب سالم و تصفیه‌خانه فاضلاب از اهداف این شرکت بوده و برنامه‌ها نیز در این زمینه برنامه‌ریزی می‌شوند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول