اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی مازندران:

خانواده‌ها پدیده شوم شیشه و کراک را جدی بگیرند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان مازندران گفت: خانواده‌ها پدیده شوم کراک و شیشه را جدی بگیرند.

خانواده‌ها پدیده شوم شیشه و کراک را جدی بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، روح‌الله ردایی بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح دومین مرکز بستری و بازتوانی معتادان استان مازندران با نام گام کلینیک در قائمشهر با بیان بحران‌های فقر، رشد جمعیت، آلودگی محیط زیست، جریان هسته‌ای و مواد مخدر به عنوان عوامل خطرساز و تهدیدکننده جوامع بشری اظهار داشت: بحران مواد مخدر شوک بزرگی بر پیکره هزاره سوم ایجاد کرد.

وی بحران مواد مخدر در ایران را ناشی از سیاست و هدف استعمار در کمرنگ کردن استکبار ستیزی مردم دانست و افزود: آلوده‌ساختن جوانان کشور با اعتیاد به مواد مخدر روحیه استکبارستیزی را در آنان از بین می‌برد.

ردایی با اشاره به استقرار بزرگ‌ترین مرکز مواد مخدر در کلمبیا بیان داشت: در این مرکز برترین روان‌شناسان و جامعه‌شناسان جریان مواد مخدر را در جهان و ایران رصد می‌کنند.

مدیرکل بهزیستی مازندران با اشاره به دو جریان مثلث طلایی برمه، تایلند و لائوس و مثلث طلایی ایران، افغانستان و پاکستان در بحث استعمال و قاچاق مواد مخدر تصریح کرد: مواد مخدر هرگز ریشه‌کن نمی‌شود.

وی با بیان اینکه اعتیاد همه را تهدید می‌کند، خاطرنشان کرد: مصرف مواد مخدر در جهان 5 هزار تن است، این در حالیست که هم‌اکنون تنها در کشور افغانستان 12 هزار تن ذخیره ماده مخدر وجود دارد.

مدیرکل بهزیستی مازندران با تاکید بر خطر تهدید مواد مخدر در خانواده‌ها هشدار داد: تنهایی فرزندانتان را در پشت درهای بسته زنگ خطر بدانید، امر پدیده شوم کراک و شیشه را جدی بگیرید و تبلیغ مهارت‌های زندگی و شغلی نیز مشاوره ازدواج را در خانواده نهادینه کنید.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول