اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

حدود 2 هزار پروژه عمرانی در اصفهان در حال اجرا است

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان گفت: در حال حاضر حدود 2 هزار پروژه عمرانی در مناطق مختلف استان در حال اجرا است که توسط مسئولان در سطح استان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

حدود 2 هزار پروژه عمرانی در اصفهان در حال اجرا است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان علیرضا ذاکراصفهانی در جلسه شورای اداری اظهار داشت: اصفهان از استان‌های پیشرفته در سطح کشور محسوب می‌شود و در حال حاضر با بهره‌برداری از پروژه‌های مختلف در سطح استان این موضوع مهم را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران به دنبال پیروزی انقلاب محقق شده است، اضافه کرد: مردم و مسئولان در راستای تعالی و پیشرفت هر چه بیشتر جمهوری اسلامی ایران حرکت می‌کنند و عملیاتی شدن اهداف انقلاب باید بررسی شود.

استاندار اصفهان تصریح کرد: تمامی تهدید‌ها و نقاط قوت و ضعف موجود در این زمینه باید شناسایی شود و با تحقق این موضوع کشور در تمامی ابعاد و زمینه‌ها ارتقاء و توسعه می‌یابد.

وی به اقدامات صورت گرفته در سطح استان در طی سال جاری اشاره کرد و ادامه داد: طی سال جاری استان در زمینه‌های مختلف به میزان بسیاری رشد داشته است و افزایش اطلاع و آگاهی مردم در این زمینه ضرورت دارد.

ذاکراصفهانی با بیان اینکه در حال حاضر استان شرایط مناسبی را در زمینه سیاسی و اجتماعی تجربه می‌کند، تأکید کرد: مردم باید بدانند که کارایی نظام به چه میزانی است و در حال حاضر در این شرایط حساس دشمنان همواره درصدد ضربه زدن به نظام هستند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر انسجام مناسبی در بدنه استان در تمامی زمینه‌ها وجود دارد، افزود: اصفهان در زمینه‌های مختلف و به ویژه در بخش صنعت رتبه‌های برتری را به دست آورده است.

استاندار اصفهان به فعالیت‌های عمرانی استان در سال جاری اشاره کرد و بیان داشت: در طول سال جاری و تنها در هفته دولت حدود 2 هزار پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی در مناطق مختلف استان مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از این پروژه‌ها در مناطق محروم شکل گرفته است، گفت: در حال حاضر نیز حدود 2 هزار پروژه عمرانی در مناطق مختلف استان در حال اجرا است که توسط مسئولان در سطح استان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

ذاکراصفهانی اظهار داشت: طی روز‌های گذشته به برخی از روستا‌های استان گازرسانی شده است و اصفهان همواره در راستای محرومیت‌زدایی از مناطق محروم جامعه حرکت می‌کند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول