اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اختصاصی فارس/

فرشاد پیوس سرمربی تیم دسته‌اولی صنعت ساری شد

خبرگزاری فارس: فرشاد پیوس سرمربی جدید تیم دسته‌اولی صنعت ساری منصوب شد.

فرشاد پیوس سرمربی تیم دسته‌اولی صنعت ساری شد

مدیرعامل صنعت ساری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: در تلاشیم تا مقدمات حضور این مربی ارزشمند برای هدایت تیم صنعت ساری در هشت بازی باقیمانده در لیگ آزادگان فراهم شود.

سید محمدتقی علوی افزود: جلسه بسیار خوبی با فرشاد پیوس داشتیم و قرارداد داخلی هم با این مربی امضا شده است، دو طرف به صورت توافقی قرار شد در صورت حفظ سهمیه نماینده ساری در لیگ دسته یک فوتبال کشور پاداش ویژه به این مربی داده شود.

وی تصریح کرد: فرشاد پیوس روز سه‌شنبه در تمرینات صنعت ساری حضور می‌یابد تا در بازی این هفته مقابل پیکان قزوین بازیکنان را همراهی کند.

مدیرعامل صنعت ساری درباره انتخاب فرشاد پیوس به عنوان سرمربی این تیم اظهار داشت: پیوس از بازیکنان باتجربه و باسابقه فوتبال کشورمان بوده و در حال حاضر از مربیان بااخلاق و باتجربه کشور است که سابقه مربی‌گری در چند باشگاه را نیز در کارنامه ورزشی خود دارد.

علوی خاطرنشان کرد: با حمایت مسئولان ورزش استان و هواداران به ویژه تجربه مربی‌گری فرشاد پیوس موجب شود تا از سهمیه تنها نماینده فوتبال ساری در لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور جام آزادگان شود. 

به گزارش فارس، فرشاد پیوس از بازیکنان باسابقه پرسپولیس تهران و تیم ملی فوتبال کشورمان محسوب می‌شد که سابقه مربی‌گری در باشگاه‌های شموشک نوشهر، گل‌گهر سیرجان و تربیت یزد را دارد.

تم فوتبال صنعت ساری هم‌اکنون از 18 بازی خود تنها با 15 امتیاز در بین 14 تیم در رده چهاردهم قرار دارد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول