اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فعالان فوتبالی کیش

روزهای خوبی پیش روی فوتبال کیش است

خبرگزاری فارس: با روند آغاز شده در فوتبال کیش بسیاری از مربیان و فعالان این ورزش در جزیره جنوبی کیش معتقدند روزهای خوبی پیش روی فوتبال جزیره است.

روزهای خوبی پیش روی فوتبال کیش است

به گزارش خبرگزاری فارس از کیش سیدمحمود طباطبایی سرمربی تیم روژان‌گستر این جزیره عصر جمعه در حاشیه برگزاری مسابقات هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کیش در گفت‌وگو با خبرنگاران به دیدار دو تیم روژان گستر با امید کیش و با اینکه شاگردانش در زمین بازی، تمام تلاش خود را به کار بردند تا به نتیجه برسند اظهار داشت: به خوبی دیده شد و من از آنها به دلیل ارائه یک بازی جسورانه و جوانمردانه تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به نوع بازی تیم امید کیش تصریح کرد: از بازیکنان حریف شناخت کاملی داشتم و به نقاط ضعف و قوت آنها به خوبی واقف بودم و در نیمه اول با یک بازی منطقی اجازه ندادیم آنها به گل برسند و باید بگویم خط دفاع ما در نیمه اول به قوی‌ترین خط حمله این مسابقات اجازه نداد کار خاصی انجام دهند.

سرمربی تیم فوتبال روژان‌گستر اضافه کرد: در نیمه دوم اسیر شوت ‌زنی بازیکنان حریف شدیم و تیم امید کیش با استفاده از قدرت شوت‌زنی بازیکنان خود به دو گل رسید، ولی در جریان بازی اجازه ندادیم دروازه ما باز شود که این خود نکته مهمی است.

طباطبایی با اشاره به قضاوت داوران این مسابقه تأکید کرد: در این بازی تیم داوری بسیار خوب کار کرد و من از آنها تشکر می‌کنم و باید بگویم همین قضاوت‌های خوب باعث می‌شود تا تیم‌ها بتوانند با تمرکز بالا به کارهای تاکتیکی خود بپردازند و مطمئن باشید در صورتی که این گونه قضاوت‌ها ادامه داشته باشد، بازی‌های بهتری از سایر تیم‌ها ارائه خواهد شد.

* سرمربی امید کیش: بهره بردن از استعدادهای فوتبال کیش رمز پویایی است

وی در ادامه بازیکنان فوتبال این جزیره را پر استعداد و آینده‌دار توصیف و ابراز داشت: بهره بردن از استعدادهای فوتبال کیش رمز موفقیت و پویایی فوتبال این دیار خواهد بود.

حسن شاهمرادیان با اشاره به پیروزی تیم خود مقابل روژان‌گستر تصریح کرد: در این بازی به دنبال کسب پیروزی و رسیدن به صدر جدول بودیم و به همین دلیل از ابتدا بازیکنان خود را با یک ترکیب هجومی روانه میدان کردیم، اما در نیمه اول نتوانستیم به خواسته خود برسیم.

وی ادامه داد: در بین نیمه از بازیکنان خود خواستیم تا شوت‌زنی را در دستور کار خود قرار دهند و این کار را با آرامش و تمرکز انجام دهند، چرا که دفاع منطقی حریف باعث شده بود که حملات بازیکنان ما بی‌اثر بماند، ولی در نهایت از روی همین حربه به دو گل رسیدیم و سه امتیاز حساس را کسب کردیم.

فنی‌ترین مربی فوتبال لیگ دسته یک کشور در سال 1384 با بیان اینکه بازیکنان فوتبال کیش می‌توانند در لیگ کشور موفقیت خلق کنند، تأکید کرد: در سال‌های اخیر در سطوح مختلف فوتبال کشور حضور داشته‌ام و باید بگویم در بین تیم‌های حاضر در لیگ کیش بازیکنانی وجود دارد که می‌توان با کنار هم قرار دادن و البته انسجام بخشی از آنها یک تیم خوب را روانه لیگ باشگاه‌های کشور کرد و موفقیت‌هایی را به دست آورد.

سرمربی امید کیش با اشاره به قضاوت داوران این بازی متذکر شد: امروز شاهد یک قضاوت خوب از گروه داوری مسابقه بودیم و باید بگویم یک داوری خوب باعث خواهد شد تا فوتبال هم پیشرفت کند و ما هم برای رشد و پیشرفت فوتبال باید کمک کنیم تا داوران ما در یک فضای عاری از جنجال و با آرامش به قضاوت بپردازند و با این تفکر که هر انسانی اشتباه می‌کند وارد مقوله فوتبال شویم چرا که در یک بازی نه تنها داور و بلکه مربی و بازیکن هم قطعاً اشتباه خواهند داشت.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول